تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 47625

نماینده‌ای که ریگی به کفش ندارد، از شفافیت نمی‌ترسد

نماینده‌ای که ریگی به کفش ندارد، از شفافیت نمی‌ترسد

مقداد ذکی‌زاده کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از لیست امنا در گفت‌وگو با ایسنا با تأکید بر ضرورت اعمال شفافیت در همه ابعاد عملکردی نمایندگان مجلس اظهار داشت: نه فقط آرای نمایندگان مجلس بلکه همه رفتارها و کنش‌های نمایندگان باید شفاف شود و در اختیار عموم مردم قرار بگیرد. وی شفافیت آرا را ابتدایی‌ترین پله

مقداد ذکی‌زاده کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از لیست امنا در گفت‌وگو با ایسنا با تأکید بر ضرورت اعمال شفافیت در همه ابعاد عملکردی نمایندگان مجلس اظهار داشت: نه فقط آرای نمایندگان مجلس بلکه همه رفتارها و کنش‌های نمایندگان باید شفاف شود و در اختیار عموم مردم قرار بگیرد.
وی شفافیت آرا را ابتدایی‌ترین پله شفافیت در مجلس دانست و در عین حال خاطرنشان کرد: البته شفافیت آرا توسط مجلس فعلی به صورت کامل و جامع رعایت نشده و فقط برخی از نمایندگان مجلس آرای خود را شفاف کرده‌اند.
این کاندیدای انتخابات مجلس با اشاره به حاشیه‌های اخیر درباره حقوق و مزایای دریافتی نمایندگان مجلس تأکید کرد: اگر نمایندگان مجلس حقوق متعارفی می‌گیرند و مزایای غیرمتعارفی به آنها تعلق نمی‌گیرد، چرا باید از این بترسند که میزان دریافتی آنها شفاف شود و در اختیار عموم مردم قرار بگیرد؟
ذکی‌زاده در خصوص حواشی پیش آمده در مورد زندگی مالی و اقتصادی خانواده رئیس فعلی مجلس خاطرنشان کرد: اگر رئیس مجلس زندگی‌ خود را شفاف می‌کرد و واقعیت را به مردم می‌گفت، ماجرای سفر به ترکیه و ماجرای اقامت کانادای فرزندش به اینجا کشیده نمی‌شد. کسی که مسئول می‌شود، نباید چیزی را از مردم که ولی‌نعمتش هستند،‌ مخفی نگه دارد! مخفی‌کاری و فرار از شفافیت نتیجه‌ای جز افشاگری و آبروریزی ندارد!
وی با بیان اینکه نماینده‌ای که ریگی به کفشش نباشد، از شفافیت واهمه‌ای ندارد، گفت: من موافق شفافیت در همه ابعاد هستم! از شفافیت در آرا گرفته تا شفافیت در حقوق و مزایا و تسهیلات و امکانات اعطایی به نمایندگان و سایر جزئیات مربوط به عملکرد نمایندگان مجلس تا حتی وضعیت مالی و اقتصادی و زندگی نمایندگان و خانواده آنان.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.