تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
کد خبر : 46093

نقشه رژیم صهیونیستی برای تشکیل دولت نظامی در غزه

نقشه رژیم صهیونیستی برای تشکیل دولت نظامی در غزه

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، مطابق با این نقشه گام اول این نقشه، شامل تشکیل یک دولت نظامی صهیونیستی جامع در غزه می‌شود تا بر روی کمک‌های بشردوستانه نظارت داشته باشد. در گام دوم رژیم صهیونسیتی برای تشکیل یک ائتلاف عربی بین‌المللی با حضور عربستان، مصر، مراکش، امارات و مصر تلاش خواهد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، مطابق با این نقشه گام اول این نقشه، شامل تشکیل یک دولت نظامی صهیونیستی جامع در غزه می‌شود تا بر روی کمک‌های بشردوستانه نظارت داشته باشد.
در گام دوم رژیم صهیونسیتی برای تشکیل یک ائتلاف عربی بین‌المللی با حضور عربستان، مصر، مراکش، امارات و مصر تلاش خواهد کرد. این ائتلاف بخشی از روند عادی‌سازی روابط منطقه‌ای خواهد بود و از شکل‌گیری «تشکیلات خودگردان جدید فلسطین» حمایت خواهد کرد.
مقاماتی که به حماس یا محمود عباس ارتباطی نداشته باشند، رهبری غزه و دولت نظامی رژیم صهیونیستی را برعهده خواهند گرفت. رژیم صهیونسیتی حق خود را برای انجام عملیات‌های امنیتی در غزه حفظ خواهد کرد.
در گام بعد رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد اصلاحات در تشکیلات خودگردان فلسطین است.
در صورتی که مشکلی در این مراحل رقم نخورد، رژیم صهیونسیتی در بازه ۲ الی ۴ ساله کشور فلسطین را در داخل اراضی تشکیلات خودگردان فلسطین به رسمیت خواهد شناخت.
این نقشه که توسط چند بازرگان نزدیک به نخست‌وزیر نتانیاهو طراحی شده با مقامات آمریکایی نیز به اشتراک گذاشته شده است.
انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.