تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 45128

نفت آبادان اندرخم یک کوچه/ داستان پرماجرای شفر

نفت آبادان اندرخم یک کوچه/ داستان پرماجرای شفر

باشگاه صنعت نفت که اواخر هفته گذشته از بازگشت شفر به ایران و این بار برای هدایت طلایی پوشان در آبادان خبر داده بود، با اعلام رییس حراست فدراسیون فوتبال قادر به استفاده از این مربی آلمانی نیست و باید گزینه های دیگری را مورد بررسی قرار دهد. به گزارش ایسنا، هرچند گفته می شود

باشگاه صنعت نفت که اواخر هفته گذشته از بازگشت شفر به ایران و این بار برای هدایت طلایی پوشان در آبادان خبر داده بود، با اعلام رییس حراست فدراسیون فوتبال قادر به استفاده از این مربی آلمانی نیست و باید گزینه های دیگری را مورد بررسی قرار دهد.
به گزارش ایسنا، هرچند گفته می شود حضور شفر در ایران منتفی شده اما هنوز باشگاه صنعت نفت آبادان واکنشی در این خصوص نداشته است و مشخص نیست این همکاری هنوز شروع نشده به پایان رسیده یا مسئولان باشگاه که پیش نویس قرارداد را با شفر امضا کرده اند، در اندیشه راه چاره ای برای آوردن او به ایران هستند.
در حالی تمرینات نفت از روز شنبه در آبادان آغاز شده است که پس از جدایی ویسی، دستیاران او از جمله بهروز مکوندی و بهنام سراج نیز این تیم را ترک کرده اند.
در حالی نفتی ها هنوز تکلیف سرمربی خود را مشخص نکرده اند که سایر تیم ها در نقل و انتقلات زمستانه در حال جذب بازیکن هستند و تیمی مثل صنعت نفت که جزو تیم های قعرنشین است باید هرچه زودتر به وضعیت خود سر و سامان ببخشد تا در نیم فصل دوم بتواند از قعر جدول رهایی پیدا کند و کار بقای آن به هفته های پایانی لیگ کشیده نشود.
نفت آبادان در سال های اخیر در کادرفنی خود ثبات نداشته و از این موضوع لطمه بسیاری دیده است؛ نمونه بارز آن فصل گذشته است که صنعت نفت تا آستانه سقوط نیز پیش رفت و در آخرین بازی خود توانست در لیگ بماند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.