تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
کد خبر : 34023

نصب تابلوی اولین باشگاه کارگری خاورمیانه بعد از چندین سال بلاتکلیفی

نصب تابلوی اولین باشگاه کارگری خاورمیانه بعد از چندین سال بلاتکلیفی

۳۰ خردادماه ۱۴۰۲ گزارشی تحت عنوان دردنامه اولین باشگاه کارگری خاورمیانه بر خروجی خبرگزاری ایسنا قرار گرفت. گزارشی که در نهایت گویا منجر به برداشتن اولین قدم از سوی مسئولان شهر مسجدسلیمان در جهت بها و توجه به این مجموعه ورزشی فرهنگی بود. به گزارش ایسنا، در اقدامی از سوی اداره میراث فرهنگی شهرستان مسجدسلیمان

۳۰ خردادماه ۱۴۰۲ گزارشی تحت عنوان دردنامه اولین باشگاه کارگری خاورمیانه بر خروجی خبرگزاری ایسنا قرار گرفت. گزارشی که در نهایت گویا منجر به برداشتن اولین قدم از سوی مسئولان شهر مسجدسلیمان در جهت بها و توجه به این مجموعه ورزشی فرهنگی بود.

به گزارش ایسنا، در اقدامی از سوی اداره میراث فرهنگی شهرستان مسجدسلیمان تابلوی ورزشگاه کاوه پس از سال ها مجدداً نصب شد.
باشگاه کاوه در سال ۱۳۰۷ و در دوران اکتشاف نفت در منطقه بازار چشمه علی شهر مسجدسلیمان برای رفاه حال پرسنل و کارگران شرکت‌نفت در فضایی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع احداث شد تا پرسنل شرکت نفت اوقات فراغت خود را در این مکان سپری می کردند. بعدها این مجموعه فرهنگی ورزشی در اوایل دهه ۵۰ در اختیار ارتش قرار گرفت و به گفته مدیر پایگاه منظر فرهنگی و صنعتی مسجدسلیمان و مردم منطقه، مالک آن در مقطعی قصد تخربب و حتی راه اندازی کارگاه تیرچه و بلوک را در این مجموعه داشت که با مخالفت اهالی منطقه رو به رو می‌شود و پس از آن نیز دیگر برای مرمت و احیای مجموعه اقدامی انجام نمی دهد تا به نوعی مجموعه خود به خود در آستانه تخریب قرار بگیرد و از بین برود.

اما این که بعد از سال ها اقدام به نصب تابلوی ورزشگاه شده، این امیدواری را در دل مردم منطقه بازار چشمه علی و شهر مسجدسلیمان ایجاد کرده است که قدم بعد نیز بازسازی و مرمت این بنای تاریخی باشد.
همچنین در همین راستا پیگیری های خبرنگار ایسنا ادامه خواهد داشت.
در این جا گزارش تصویری از باشگاه کاوه را ببینید:
تخریب اولین باشگاه ورزش کارگری خاورمیانه
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.