تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۳۹
کد خبر : 15314

نساجی ۱۴۰۰/ خانه به دوشی «امید شهر خسته»!

نساجی ۱۴۰۰/ خانه به دوشی «امید شهر خسته»!

به گزارش ایسنا، بعد از پایان کار مجید جلالی، سال ۱۴۰۰ با هدایت ساکت الهامی برای “امید شهر خسته” آغاز شد. برخلاف تصورات، حضور الهامی باعث تغییر روند در نساجی شد و قائمشهری‌ها از منطقه سقوط خارج شدند. آن‌ها کاری کردند کارستان و با نتایج مطلوب خود از انتهای جدول فاصله گرفتند و در این

به گزارش ایسنا، بعد از پایان کار مجید جلالی، سال ۱۴۰۰ با هدایت ساکت الهامی برای “امید شهر خسته” آغاز شد. برخلاف تصورات، حضور الهامی باعث تغییر روند در نساجی شد و قائمشهری‌ها از منطقه سقوط خارج شدند. آن‌ها کاری کردند کارستان و با نتایج مطلوب خود از انتهای جدول فاصله گرفتند و در این بین حتی تعداد بالای کرونایی‌های اعضای تیم مانع پیشرفت شاگردان الهامی نشد.

بقا در لیگ

آن‌ها در نهایت در لیگ بیستم کار خود را با ایستادن در رده سیزدهم به پایان رساندند تا اعضای تیم نساجی ساکت الهامی را روی دستان خود بگیرند و خوشحالی خود را با سرمربی‌شان جشن بگیرند. نکته جالب فصل، باخت‌های نساجی بود که بیش‌تر از سه تیم دیگری که برای بقا در لیگ تا هفته پایانی جنگیدند بود اما در هفته بیست و هشتم این تیم توانست ماندنش در لیگ برتر را قطعی کند.

نساجی ۱۴۰۰/ خانه به دوشی «امید شهر خسته»!

در گذشت اسطوره باشگاه

اما تلخ ترین اتفاق سال ۱۴۰۰ برای قائم‌شهری‌ها درگذشت اسطوره این باشگاه‌ بود. نادر دست‌نشان پس از تحمل یک دوره بیماری کرونا در سن ۶۲ سالگی درگذشت. دست‌نشان در تمام دوران بازیگری خود در تیم نساجی حضور داشت و زننده بیش‌ترین گل‌های متوالی در لیگ برتر فوتبال ایران بود.

نساجی ۱۴۰۰/ خانه به دوشی «امید شهر خسته»!

آغاز خانه به دوشی

دغدغه اصلی نساجی پس از پایان لیگ برتر چمن نامناسب ورزشگاه شهید وطنی بود و ممنوعیت بازی در چمن مصنوعی بود. پیش از شروع لیگ پروژه تبدیل چمن مصنوعی ورزشگاه به چمن طبیعی شروع شد اما تاخیرهای فراوان، تغییر برنامه در آماده‌سازی چمن و رها کردن پروژه صدای قائم‌شهری‌ها را در آورد. توقف پروژه آماده‌سازی چمن به دلیل کمبود بودجه و روند کند این بازسازی باعث شد تا باشگاه نساجی مجبور شود در ورزشگاهی دیگر بازی کند.

ورزشگاه شهدای ساری گزینه مناسبی برای قائم‌شهری‌ها بود تا بازی‌های خود را در این ورزشگاه برگزار کنند. با وجود مشکلات و نواقص این ورزشگاه، بازی‌های ابتدایی نساجی به میزبانی ساری برگزار شد اما وضعیت نامطلوب چمن این ورزشگاه هم در نهایت باعث شد مدیران این باشگاه به فکر تغییر مجدد محل میزبانی‌شان باشند. آن‌ها در یک هفته از رقابت‌ها در ورزشگاه نقش جهان بازی کردند و در ادامه بازی‌های بعدی خود را در ورزشگاه امام رضا برگزار کردند.

خانه به دوشی شاگردان الهامی هنوز ادامه دارد و به نظر می‌رسد آن‌ها در لیگ بیست‌ و یکم نمی‌توانند به شهید وطنی برگردند. با وجود این‌که آن‌ها در تمام بازی‌های خود در واقع به نحوی میهمان بودند اما شکل بازی و نتایج این تیم مورد تمجید کارشناسان قرار گرفت. آن‌ها تا پایان سال ۱۴۰۰ جایگاه خود را در میانه جدول حفظ کردند. قائمشهری‌ها در پایان سال ۱۴۰۰ با ۲۷ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفته‌اند و اختلاف چندانی تا نیمه بالایی جدول ندارند. آن‌ها نسبت به فصل گذشته پیشرفت قابل توجهی داشتند.

ملی‌پوشان پیشین در جمع شاگردان الهامی

نکته قابل توجه حضور بازیکنان باتجربه در تیم نساجی بود. ابتدا علیرضا حقیقی، دروازه‌بان پیشین تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ به نساجی پیوست و در طول فصل با عملکرد خوب خود جای خود را درون دروازه این تیم تثبیت کرد. هم‌چنین بازیکن پیشین اوساسونا و کاپیتان پیشین تیم ملی ایران پس از جدایی از تراکتور به جمع شاگردان الهامی اضافه شد و این روزها به عنوان رهبر این تیم نقش تاثیرگذاری را ایفا می‌کند.

نساجی ۱۴۰۰/ خانه به دوشی «امید شهر خسته»!

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.