تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
کد خبر : 41341

نتانیاهو: متوقف نخواهیم شد

نتانیاهو: متوقف نخواهیم شد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانسی خبری در تل‌آویو گفت: غزه هم‌اکنون محاصره شده و ارتش اسرائیل درحال انجام عملیات‌هایی در این شهر است. نتانیاهو مدعی شد که رژیم صهیونیستی، فشار بر حماس را افزایش داده و تعداد زیادی از «تروریست‌ها» در زیر زمین را کشته

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانسی خبری در تل‌آویو گفت: غزه هم‌اکنون محاصره شده و ارتش اسرائیل درحال انجام عملیات‌هایی در این شهر است.
نتانیاهو مدعی شد که رژیم صهیونیستی، فشار بر حماس را افزایش داده و تعداد زیادی از «تروریست‌ها» در زیر زمین را کشته است.
وی گفت: حماس دارد درک می‌کند که ما به مکان‌هایی می‌آییم که هیچ‌گاه تصور نمی‌کردند به آن‌ها وارد شویم.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش این رژیم توانسته «مقرها، تونل‌ها و پایگاه‌های حماس» را نابود کند.
وی درباره دخالت حزب‌الله در درگیری‌ها گفت: اگر حزب‌الله دخالت در این جنگ را آغاز کند، مرتکب بزرگ‌ترین اشتباه خود خواهد شد.
نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس همچنین تاکید کرد تا زمانی که تمامی اسرا به خانه‌های‌شان بازنگردند این رژیم با هیچ آتش‌بسی موافقت نخواهد کرد و اجازه ورود سوخت به نوار غزه را نخواهد داد.
نتانیاهو گفت: ما تمام توان حماس برای هدایت غزه را از بین خواهیم برد. اسرائیل متوقف نخواهد شد.
وی همچنین عنوان کرد که رژیم صهیونیستی بیش از صدهزار نفر را از خانه‌های‌شان در اراضی اشغالی خارج کرده است.
درگیری‌ها در غزه در پی عملیات غافلگیرانه و گسترده «طوفان الاقصی» توسط حماس علیه مواضع رژیم صهیونیستی در ۷ اکتبر (۱۵مهر) آغاز شد.
به گفته مقاومت فلسطین، این حمله در پی تعدی به حریم مسجدالاقصی و خشونت فزاینده شهرک‌نشینان صهیونیست علیه مردم فلسطین انجام گرفت.
از آن پس، رژیم صهیونیستی نوار غزه را هدف بمباران‌های متعدد خود قرار داده و با قطع آب، برق و گاز این منطقه آن را در محاصره انسانی قرار داده است. در پی تلاش‌های دیپلماتیک بین‌المللی، چند روز پیش، برخی از کمک‌های انسانی از مرز رفح به این منطقه راه یافت.
رژیم صهیونیستی در این درگیری با بمباران ساختمان‌های غیرنظامی، مسجد، دانشگاه، کلیسا، بیمارستان و ساختمان‌های مسکونی، همچنین با استفاده از تسلیحات ممنوعه، از جمله بمب‌هایی که در آن فسفر سفید به کار رفته، مرتکب جنایات جنگی متعددی شده است.
تخریب کامل برخی مناطق و آواره شدن مردم غزه از اثرات حملات رژیم صهیونیستی و جان باختن ۱۰ هزار نفر از غیرنظامیان این منطقه بوده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.