تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کد خبر : 18588

ناکامی صهیونیست‌ها در محکومیت سازمان‌های فلسطینی

ناکامی صهیونیست‌ها در محکومیت سازمان‌های فلسطینی

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام روزنامه هاآرتص دفتر اروپایی مبارزه با کلاهبرداری اروپا آغاز تحقیقاتی همه جانبه در مورد این سازمان‌های فلسطینی با توجه به مدارک ارائه شده تا مرحله کنونی را بعید دانسته است. بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اکتبر سال گذشته ۶ سازمان فلسطینی را “ترویستی” اعلام کرد که عبارتند از

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام روزنامه هاآرتص دفتر اروپایی مبارزه با کلاهبرداری اروپا آغاز تحقیقاتی همه جانبه در مورد این سازمان‌های فلسطینی با توجه به مدارک ارائه شده تا مرحله کنونی را بعید دانسته است.

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اکتبر سال گذشته ۶ سازمان فلسطینی را “ترویستی” اعلام کرد که عبارتند از موسسه الضمیر، موسسه الحق، مرکز پژوهش و توسعه بیسان، جنبش جهانی برای دفاع از کودکان فلسطینی، اتحادیه زنان فلسطینی و فدراسیون کمیته‌های اقدام کشاورزی.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این در حالی است که این سازمان‌های ۶ گانه به کشورهای اروپایی تاکید کردند مقامات رژیم اشغالگر مجموعه اطلاعاتی به آنان ارائه داده‌اند که هدف آنها اثبات برخی ادعاها علیه سازمان‌های مذکور از طریق کانال‌های دیپلماتیک و سیاسی است.

اما یکی از دیپلمات‌های اروپایی در این خصوص گفت: در این مورد مجموعه دلایلی به ما ارائه شده اما اینها برای ما کافی و قانع کننده نیست.

روزنامه هاآرتص به نقل از یک دیپلمات اروپایی دیگر افزود، بیشتر کشورها به این نتیجه رسیده‌اند که دلایل ارائه شده از سوی اسرائیلی در حدی نیست که بتواند مساله انتقال پول را ثابت کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.