تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 34898

نامزد ریاست جمهوری آمریکا: اعزام سرباز به اروپا آماده‌سازی جنگ زمینی با روسیه است

نامزد ریاست جمهوری آمریکا: اعزام سرباز به اروپا آماده‌سازی جنگ زمینی با روسیه است

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از وبسایت شبکه خبری فاکس، «رابرت اف. کندی جونیور» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا از حزب دموکرات این اظهارات را در واکنش به تصمیم کاخ سفید برای فراخواندن هزاران نیروی ذخیره ایالات متحده در راستای تقویت فرماندهی اروپایی آمریکا مطرح کرد. او که برادرزاده جان

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از وبسایت شبکه خبری فاکس، «رابرت اف. کندی جونیور» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا از حزب دموکرات این اظهارات را در واکنش به تصمیم کاخ سفید برای فراخواندن هزاران نیروی ذخیره ایالات متحده در راستای تقویت فرماندهی اروپایی آمریکا مطرح کرد.
او که برادرزاده جان اف. کندی، رئیس‌جمهوری اسبق ایالات متحده است، در توییتر نوشت: جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا ۳۰۰۰ نیروی ذخیره را فراخوانده تا قوای آمریکا در اروپا را تحت «عملیات عزم آتلانتیک» تقویت کند. می‌خواهم مردم درک کنند که بسیج این نیروها چه معنایی دارد. این کار در راستای آماده‌سازی برای جنگ زمینی با روسیه است.
با تداوم جنگ اوکراین، جو بایدن به وزارت دفاع آمریکا اجازه داد تا ۳۰۰۰ تن از نیروهای ذخیره آمریکا را به اروپا اعزام کند.
ایالات متحده تحت «عملیات عزم آتلانتیک» نیروهای خود را به صورت چرخشی به جناح شرقی ناتو می‌فرستد تا قوای دفاعی این منطقه را تقویت کند. بر اساس مجوز جدید بایدن، این نیروهای ذخیره به عملیات عزم آتلانتیک خواهند پیوست.
این اقدام دست وزارت دفاع آمریکا را در تقویت ستاد فرماندهی اروپایی آمریکا بازتر می‌کند؛ اما یک مقام پنتاگون اعلام کرد که اعزام این ۳۰۰۰ سرباز حدود ۶ ماه طول خواهد کشید.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.