تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 45489

ملی‌پوش والیبال: با چند ستاره نمی‌شود ما را شکست داد

ملی‌پوش والیبال: با چند ستاره نمی‌شود ما را شکست داد

به گزارش ایسنا، با گذشت ۱۶ هفته از لیگ برتر والیبال مردان تیم فولاد سیرجان ایرانیان با ۱۴ برد و ۴۰ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. شهروز همایونفرمنش در مورد وضعیت لیگ برتر به ایسنا گفت: کیفیت مسابقات تا پلی‌آف تغییر نخواهد کرد. البته نمی‌دانیم پلی‌آف کجا برگزار می‌شود. همه تیم‌ها تهران را

به گزارش ایسنا، با گذشت ۱۶ هفته از لیگ برتر والیبال مردان تیم فولاد سیرجان ایرانیان با ۱۴ برد و ۴۰ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.
شهروز همایونفرمنش در مورد وضعیت لیگ برتر به ایسنا گفت: کیفیت مسابقات تا پلی‌آف تغییر نخواهد کرد. البته نمی‌دانیم پلی‌آف کجا برگزار می‌شود. همه تیم‌ها تهران را قبول می‌کنند. البته برخی تیم‌ها فشار می‌آورند که برگزاری این مرحله را به شهر خود ببرند اما تیم‌های دیگر قبول نخواهند کرد.
او در مورد عملکرد تیم سیرجان در لیگ بیان کرد: تیم ما از تیم‌های دیگر سرتر است چون خوب تمرین می‌کنیم و بازیکنان، کادرفنی و سیستم مدیریتی خوبی داریم. باشگاه کم و کسری برایمان نگذاشته و به همین دلیل بازیکنان در آرامش بازی خود را انجام می‌دهند. علاوه براین چند تیم هم برای حضور در جمع چهار تیم می‌جنگند و برخی از تیم‌ها برای حضور در پلی‌آف تلاش می‌کنند، بخاطر همین زد و خورد بین تیم‌ها زیاد می‌شود.
همایونفرمنش در مورد اینکه تیم سیرجان در برخی مسابقات نوسان دارد و دو شکست غیرمنتظره مقابل طبیعت و شهرداری ارومیه تجربه کرده است، گفت: ضعف تیم ما این است که تیم‌ها را دست‌کم می‌گیریم. نه اینکه بی‌احترامی کنیم  بلکه تصور می‌کنیم بازی را از قبل برده‌ایم یا کار برایمان سخت نیست. وقتی مقابل تیمی قوی که چند بازیکن اسم و رسم دار دارد، بازی می‌کنیم، انگیزه بیشتری داریم اما مقابل تیم‌های جوان خیلی محکم بازی نمی‌کنیم.
او با بیان اینکه باید به همه تیم‌ها احترام بگذاریم و خوب کار کنیم، ادامه داد: خدا را شکر همه مسابقات را با اختلاف برده‌ایم و دو باختی که داشتیم به ما تلنگر زده است. هر تیمی بخواهد ما را ببرد باید هر ۱۴ نفرشان تمام توانشان را بگذارند. هیچ تیمی نمی‌تواند با دو، سه بازیکن حتی اگر ستاره باشند، ما را ببرد چون با آنالیز و تاکتیک جلویشان را می‌گیریم. در بازی با شهرداری ارومیه هر ۱۴ بازیکنشان عالی بودند. کسانی که داخل زمین بودند بی‌نظیر بازی کردند و تعویضی‌ها هم عالی بودند. همین شرایط را در بازی با طبیعت هم داشتیم و همه خوب بازی کردند.
دریافت کننده قدرتی تیم سیرجان با بیان اینکه هدف تیم ما قهرمانی است، تاکید کرد: نتایج تیم تا الان این را نشان داده و با اختلاف تیم اول لیگ هستیم. البته پلی‌آف شرایط خاصی دارد، مسابقات حذفی است و بازی‌ها استرس بالاتری دارد مخصوصا برای تیم ما که دوست نداریم ببازیم. برنامه‌ریزی خاصی برای پلی‌آف داریم و در برنامه‌های بدنسازی و تکنیکی و تاکتیکی برای این مرحله کار می‌کنیم تا با بالاترین آمادگی به پلی‌آف برویم. اگر مشکل خاصی پیش نیاید قهرمان می‌شویم.
همایونفرمنش مشکل اصلی لیگ ایران را نداشتن ویدئوچک عنوان کرد و گفت: همه داوران زحمت می‌کشند. خطاها و اشتباهاتی که همیشه بوده، هنوز هم هست که با ویدئوچک از بین می‌رود. همه حاشیه‌ها برای مسابقاتی است که ویدئوچک ندارند. اگر باشد سطح لیگ هم کمی بالاتر می‌آید.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.