تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
کد خبر : 34549

مقام محلی زاپوریژیا: نیروهای اوکراین مواضع خود را ترک کرده‌اند

مقام محلی زاپوریژیا: نیروهای اوکراین مواضع خود را ترک کرده‌اند

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر روگوف، مقام ارشد در منطقه زاپوریژیا تحت کنترل روسیه اظهار کرد: نیروهای اوکراینی مواضع خود را در حوالی روستای پیاتیخاتکی ترک کرده‌اند. دشمن به طور کامل مواضعش را رها کرده و ناگهانی خارج شده است. وی افزود: به نظرم این عقب‌نشینی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر روگوف، مقام ارشد در منطقه زاپوریژیا تحت کنترل روسیه اظهار کرد: نیروهای اوکراینی مواضع خود را در حوالی روستای پیاتیخاتکی ترک کرده‌اند. دشمن به طور کامل مواضعش را رها کرده و ناگهانی خارج شده است.
وی افزود: به نظرم این عقب‌نشینی می‌تواند برای تجدید قوا جهت حمله به سمتی دیگر باشد. زمان به ما خواهد گفت که چرا آن‌ها مواضع‌شان را ترک کرده‌اند اما آن‌ها متحمل خسارات بسیار سنگینی شده‌اند.
روگوف پیشتر گفته بود که ارتش روسیه یک ضدحمله در نزدیکی پیاتیخاتکی انجام داده و دشمن را از حومه بخش شمالی این روستا بیرون رانده است. خود این روستا تحت کنترل ارتش روسیه است، اما دشمن از مواضع نزدیک بارها تلاش کرده تا روستای “ژربیانکی” را تصرف کند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.