تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
کد خبر : 38463

مشکل زمین چمن گریبانگیر فوتبالیست‌های ناشنوا برای مسابقات قهرمانی جهان

مشکل زمین چمن گریبانگیر فوتبالیست‌های ناشنوا برای مسابقات قهرمانی جهان

تیمور قادری سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: چهارهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان فوتبال ناشنوایان با حضور ۲۰ تیم در حالی از یکم مهر  به مدت ۲ هفته در مالزی برگزار می‌شود که متاسفانه به دلیل نداشتن زمین چمن طبیعی مجبور شدیم تمرینات خود را طی ۴ ماه در زمین

تیمور قادری سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: چهارهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان فوتبال ناشنوایان با حضور ۲۰ تیم در حالی از یکم مهر  به مدت ۲ هفته در مالزی برگزار می‌شود که متاسفانه به دلیل نداشتن زمین چمن طبیعی مجبور شدیم تمرینات خود را طی ۴ ماه در زمین چمن مصنوعی فدراسیون پیگیری کنیم که این مساله سبب شده تا چند بازیکن ما دچار مصدومیت شود.
وی گفت: از آن جا که مسابقات در مالزی در زمین چمن طبیعی برگزار می‌شود این دغدغه وجود دارد که چون بازیکنان ما در زمین چمن طبیعی بازی نداشتند در مرحله مقدماتی طی چند بازی با افت مواجه شوند تا شرایط خود را با زمین چمن طبیعی تطابق دهند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان تصریح کرد: با وجود این که برای پیگیری تمرینات فوتبالیست‌های ناشنوا در زمین چمن طبیعی بارها با ورزشگاه‌های مختلف رایزنی داشتیم اما به نتیجه‌ مثبتی نرسیدیم و در این زمینه فدراسیون فوتبال و سایر ارگانها همکاری لازم را با ما نداشتند که به ما زمین بدهند یا حداقل ۲ تا ۳ جلسه تمرینات خود را در زمین چمن آکادمی ملی المپیک برگزار کنیم. 
قادری ادامه داد: در شرایطی عازم مالزی می‌شویم که بدترین وضعیت را از نظر زمین چمن در اردوهای تمرینی داشتیم و با این شرایط دنبال کسب سکو در قهرمانی جهان هستیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا در قهرمانی جهان مقامی در فوتبال ناشنوایان داشتیم یا خیر؟ گفت: به جز نایب قهرمانی در المپیک ۲۰۰۵ ملبورن استرالیا از آن زمان تاکنون هیچ مقامی در المپیک و جهان نداشته‌ایم. امیدوارم در این دوره از رقابت‌های قهرمانی جهان جزو ۴ تیم برتر قرار بگیریم و راهی فینال شویم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در پایان درباره حریفان ایران در قهرمانی جهان، اظهار کرد: فرانسه، اوکراین، انگلیس و آلمان ۴ تیم برتر در فوتبال ناشنوایان هستند که قطعا رقابت سختی را با این تیم‌ها برای راهیابی به فینال خواهیم داشت. امیدوارم بعد از سال‌ها طلسم راهیابی به جمع ۴ تیم برتر در مالزی شکسته شود.
انتهای پیام  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.