تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 44090

مرگ ملیکامحمدی، جامعه ورزش و شهروندان بمی را داغدار کرد

مرگ ملیکامحمدی، جامعه ورزش و شهروندان بمی را داغدار کرد

مهدی جهانشاهی امروز چهارم دی ماه در حاشیه مراسم بدرقه پیکر بازیکن تیم فوتبال خاتون بم که بامداد سوم دی ماه در حادثه رانندگی جان باخت، اظهار کرد: امروز بار دیگر یادآور روزهای سخت و تکان دهنده پنج دی ماه است که با مرگ بانوی فوتبال زنان همراه شد و جامعه ورزش و شهروندان بمی

مهدی جهانشاهی امروز چهارم دی ماه در حاشیه مراسم بدرقه پیکر بازیکن تیم فوتبال خاتون بم که بامداد سوم دی ماه در حادثه رانندگی جان باخت، اظهار کرد: امروز بار دیگر یادآور روزهای سخت و تکان دهنده پنج دی ماه است که با مرگ بانوی فوتبال زنان همراه شد و جامعه ورزش و شهروندان بمی را داغدار کرد.
وی افزود: ملیکا محمدی یکی از افتخارات کشور محسوب می‌شود و رابطه‌ بمی‌ها با تیم فوتبالشان فراتر از یک احساس ورزشی است و این مردم داغدار شدند.
جهانشاهی ضمن تسلیت درگذشت ملیکا محمدی به جامعه ورزش استان کرمان و کشور گفت: این حادثه تلخی است و امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادثی در کل کشور نباشیم.
وی درخصوص وضعیت عمومی دو بازیکن حادثه دیده دیگر تیم خاتون بم اظهار کرد: از بهناز طاهرخانی عیادت کردیم. مسئول پزشکی فدراسیون نیز از طریق رئیس بیمارستان پیگیر وضعیت اوست و با پزشکان مربوطه صحبت کرده است.
رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: اگر شرایط طاهرخانی استیبل شود و تشخیص بدهند به تهران انتقال داده می‌شود. ضمن اینکه خداروشکر شرایط رو به بهبود است.
وی درباره شرایط زهرا خواجویی نیز اظهار کرد: خطری او را تهدید نمی‌کند. باید صبر کنیم بهبودی حاصل شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.