تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 42336

مدیرعامل تیم لیگ برتری، سرمربی تیم دسته دویی شد!

مدیرعامل تیم لیگ برتری، سرمربی تیم دسته دویی شد!

به گزارش ایسنا، پژمان نوری، مدیرعامل پیشین ملوان که توانست این تیم را به لیگ برتر بیاورد و حتی فصل قبل در بالاترین سطح فوتبال ایران نیز مدیریت این باشگاه را بر عهده داشت، هدایت چوکا تالش در دسته دوم فوتبال ایران را پذیرفت و هدایت این تیم را بر عهده گرفت. چوکا فصل گذشته

به گزارش ایسنا، پژمان نوری، مدیرعامل پیشین ملوان که توانست این تیم را به لیگ برتر بیاورد و حتی فصل قبل در بالاترین سطح فوتبال ایران نیز مدیریت این باشگاه را بر عهده داشت، هدایت چوکا تالش در دسته دوم فوتبال ایران را پذیرفت و هدایت این تیم را بر عهده گرفت.
چوکا فصل گذشته در لیگ یک حضور داشت و بعد از کسب نتایج ضعیف به دسته دوم سقوط کرد. در این فصل نیز در با ۸ امتیاز در رده نهم گروه اول دسته دوم قرار دارد.
البته این اولین تغییر عجیب در فوتبال ایران نیست و در ابتدای فصل، رسول خطیبی از سمتش به عنوان مدیرعامل مس سونگون دسته یکی استعفا کرد و هدایت پیکان لیگ برتری را پذیرفت. البته او چندی پیش به دلیل نتایج ضعیف از سمتش اخراج شد. همچنین فراز کمالوند، سرمربی خیبر خرم‌آباد از سمتش به عنوان سرمربی استعفا کرد و مدیرعامل همین باشگاه دسته یکی شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.