تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲
کد خبر : 53180

محسن‌نژاد و هدایتی فینالیست شدند/ ده‌بزرگی و دلخانی در رده‌بندی

محسن‌نژاد و هدایتی فینالیست شدند/ ده‌بزرگی و دلخانی در رده‌بندی

در روز نخست مسابقات رنکینگ‌دار مجارستان، فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم موفق به شکست رضا کایالپ قهرمان جهان شد و با یک پیروزی دیگر به فینال رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین روز رقابت‌های کشتی فرنگی تورنمنت رنکینگ مجارستان، کشتی‌گیران سه وزن ۶۰، ۶۳ و ۱۳۰ کیلوگرم به رقابت پرداختند. در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی در دور نخست با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب پریدون ابولادزه از گرجستان شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد. 
مهدی محسن نژاد در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر ولی زاده را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف داهیون کیم از کره جنوبی رفت و به فینال راه یافت.
در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر انس باشار دارنده مدال برنز جهان از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف موراد ممدوف دارنده مدال نقره جهان از آذربایجان رفت و با نتیجه ۱۰ بر ۱ مغلوب دارنده مدال نقره جهان از آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت.
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم فردین هدایتی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۴ بر صفر از سد رضا کایالپ قهرمان چند دوره جهان و دارنده مدال های نقره و برنز المپیک از ترکیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل آلن الکسیوس سیوراریو دارنده مدال برنز جهان از رومانی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.