تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 47828

ادامه روند فوق‌العاده یخچالی در لیگ بسکتبال آلمان

ادامه روند فوق‌العاده یخچالی در لیگ بسکتبال آلمان

به گزارش ایسنا، در جریان هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ بسکتبال Pro A آلمان (دسته دو بوندس‌لیگا)، تیم «رومراشتروم گلادیاتور تریر» موفق شد با ادامه روند خوب ستاره ایرانی خود، بیستمین برد فصلش را با یک پیروزی قاطع به دست آورد. در این دیدار که با برتری ۹۰ – ۵۵ تیم «رومراشتروم» مقابل «فراپورت اسکیلینرز»

به گزارش ایسنا، در جریان هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ بسکتبال Pro A آلمان (دسته دو بوندس‌لیگا)، تیم «رومراشتروم گلادیاتور تریر» موفق شد با ادامه روند خوب ستاره ایرانی خود، بیستمین برد فصلش را با یک پیروزی قاطع به دست آورد.
در این دیدار که با برتری ۹۰ – ۵۵ تیم «رومراشتروم» مقابل «فراپورت اسکیلینرز» به پایان رسید، بهنام یخچالی ستاره لژیونر بسکتبال ایران موفق شد در ترکیب گلادیاتورها ۲۲ امتیاز، ۲ پاس گل و ۲ توپ ربایی را به نام خود ثبت کرد تا با تاثیرگذاری ۲۰، یک شب درخشان دیگر را پشت سر بگذارد.
کوارترهای اول، سوم و چهارم این دیدار به ترتیب با نتایج ۳۰-۱۴، ۲۲-۱۰ و ۲۰-۱۲ به سود گلادیاتورها پایان یافت تا با وجود شکست ۱۸-۱۹ در کوارتر دوم، یخچالی و یارانش با ۳۵ امتیاز برتری به پیروزی دست یابند.
تیم رومراشتروم گلادیاتور تریر با کسب ۲۰ برد، ۴ باخت و ۴۰ امتیاز از ۲۴ بازی، صدرنشین این رقابت‌ها است و شانس اول صعود به بوندسلیگا محسوب می‌شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.