تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 46523

محرومیت محمد موسوی توسط کمیته انضباطی والیبال

محرومیت محمد موسوی توسط کمیته انضباطی والیبال

به گزارش ایسنا، جلسه کمیته انضباطی در خصوص حواشی دیدار مورخ ۸ بهمن میان تیم‌های پاس گرگان و فولاد سیرجان ایرانیان حضور نمایندگان دو باشگاه و اعضای کمیته برگزار شد. ابتدا گزارش ناظر مسابقه که متضمن رفتار ناشایست برخی تماشاگران منتسب به تیم پاس گرگان و عدم ترک سالن مسابقه پس از اخراج توسط داور

به گزارش ایسنا، جلسه کمیته انضباطی در خصوص حواشی دیدار مورخ ۸ بهمن میان تیم‌های پاس گرگان و فولاد سیرجان ایرانیان حضور نمایندگان دو باشگاه و اعضای کمیته برگزار شد.
ابتدا گزارش ناظر مسابقه که متضمن رفتار ناشایست برخی تماشاگران منتسب به تیم پاس گرگان و عدم ترک سالن مسابقه پس از اخراج توسط داور از سوی آقای سیدمحمد موسوی بازیکن تیم والیبال سیرجان بود، قرائت شد. پس از آن نمایندگان باشگاه‌ها برخی مطالب را بیان کردند.
با مکالمه تلفنی، سنگدوینی سرمربی باشگاه میزبان با پذیرش رفتار غیر متعارف که از سوی برخی تماشاگرها به وقوع پیوسته بود رفتار متقابل از سوی بازیکن تیم مهمان و برخی کمبودها را به عنوان عامل اصلی رفتار غیر ورزشی از سوی تماشاگرها قلمداد کرد و با استناد به عدم سابقه، تقاضای تخفیف در اعمال جریمه را داشت.
از سوی دیگر سید محمد موسوی نیز علت عدم ترک سالن را فحاشی و الفاظ رکیک از سوی تماشاگران عنوان کرد که افرادی که فحاشی می‌کنند نیز باید از سالن مسابقه اخراج شوند.
با اعلام ختم رسیدگی، پس از مشورت اعضا، کمیته انضباطی برای باشگاه پاس گرگان یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر در مسابقه خانگی که تا پایان مسابقات فصل ۱۴۰۲ به حالت تعلیق درمی‌آید، تعیین کرد. همچنین سیدمحمد موسوی یک جلسه محرومیت از حضور در سالن مسابقه که تا پایان مسابقات لیگ ۱۴۰۲ به حالت تعلیق درمی‌آید، در نظر گرفت.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.