تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 42635

محدودیت‌های ترافیکی تا ۱۱ آذر ماه در جاده‌های مازندران

محدودیت‌های ترافیکی تا ۱۱ آذر ماه در جاده‌های مازندران

مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه ۱۱ آذر ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتورسیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است. همچنین تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر

مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه ۱۱ آذر ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتورسیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.
همچنین تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
محدودیت تردد محور کندوان
براساس اعلام پلیس راهور، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یکطرفه خواهد بود.
محدودیت تردد محور هراز
همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت یکطرفه خواهد بود.
محدودیت تردد خودروهای سنگین
طبق اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع است.
تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع خواهد بود.
اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.