تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
کد خبر : 44387

مالکی: دست اسرائیل برای ایران رو شده است

مالکی: دست اسرائیل برای ایران رو شده است

فداحسین مالکی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعدام چهار نفر از عوامل تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی گفت: چند سالی است که اسرائیلی‌ها به هر طریقی تلاش می‌کنند که حضور و نفوذشان را در کشورهای مختلف اسلامی و منطقه داشته باشند که این زیادی‌خواهی‌های اسرائیل را می‌رساند. هدف آنها نیز برهم زدن

فداحسین مالکی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعدام چهار نفر از عوامل تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی گفت: چند سالی است که اسرائیلی‌ها به هر طریقی تلاش می‌کنند که حضور و نفوذشان را در کشورهای مختلف اسلامی و منطقه داشته باشند که این زیادی‌خواهی‌های اسرائیل را می‌رساند. هدف آنها نیز برهم زدن معادلات سیاسی در منطقه است.
وی اضافه کرد: کینه و عداوت اسرائیل درباره جمهوری اسلامی ایران برای همگان روشن است به خصوص دولت افراطی صهیونیستی نتانیاهو در سال‌های گذشته این موضوع را نشان داد. البته موضع‌گیری‌های جمهوری اسلامی ایران در مقابل زیادی‌خواهی‌های اسرائیل شفاف و روشن بوده به طوری که اکنون بسیاری از کشورهای اسلامی و غیراسلامی به ماهیت وحشیانه صهیونیست‌ها پی برده‌اند چون هدف رژیم صهیونیستی برهم زدن نظم کشورها و همچنین ایجاد اختلافات قومیتی، سیاسی و حزبی در کشورها است. رویکردی که باعث شده تنفری از اسرائیل در بسیاری از کشورها به وجود آید که بعد از کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم غزه و فلسطین به اوج خود رسید در نتیجه وزن سیاسی اسرائیل نسبت به گذشته بسیار سبک شده است.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌ خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: اسرائیلی‌ها تحرکاتی در جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهند که برای آن از برخی عوامل استفاده می‌کنند منتهی این تحرکات از دید نیروهای امنیتی ایران پوشیده نیست هر حرکتی که بخواهد در داخل ایران انجام دهند توسط نیروهای امنیتی رصد می‌شود که اینها همه به دلیل اشراف اطلاعاتی ما است لذا دست اسرائیل رو شده است.
مالکی تاکید کرد: عوامل رژیم صهیونیستی قبل از آنکه هر حرکتی را انجام دهند تحت رصد نیروهای امنیتی قرار می‌گیرند و با اشراف اطلاعاتی شناسایی می‌شوند به خصوص این‌که ارتباطاتی از طریق مردم عزیزمان با نیروهای امنیتی برقرار می‌شود. در این شرایط انتظار می‌رود که مردم نسبت به توطئه‌های اسرائیل مطلع شده و روشنگری‌هایی صورت گیرد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: تاریخ ایران نشان داده که در ادوار گذشته انگلیس، آمریکا، اسرائیل تلاش کردند که به نوعی در داخل کشورمان نفوذ داشته باشند این زخم و آسیب در ذهن ملت ایران وجود دارد پس باید همواره مراقب باشیم به خصوص در این برهه حساس انسجام ملی را در مقابل توطئه بیگانگان حفظ کنیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.