تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر : 34705

لهستان مغلوب والیبالیست‌های جوان ایران شد

لهستان مغلوب والیبالیست‌های جوان ایران شد

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان امروز (سه‌شنبه، ۲۰ تیر) به مصاف لهستان رفت و به پیروزی رسید. ملی‌پوشان ایران حریف خود را با نتیجه سه بر صفر (۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر۲۳) شکست دادند تا چهارمین برد خود را در این رقابت‌ها

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان امروز (سه‌شنبه، ۲۰ تیر) به مصاف لهستان رفت و به پیروزی رسید.
ملی‌پوشان ایران حریف خود را با نتیجه سه بر صفر (۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر۲۳) شکست دادند تا چهارمین برد خود را در این رقابت‌ها ثبت کنند.
پوریا حسین‌خانزاده، امیرمحمد گلزاده، عرفان نوروزی، عرشیا به‌نژاد، مبین نصری، مهدی بیاتی و سجاد جلوداریان ترکیب ابتدایی تیم ایران در این دیدار بودند.
پوریا حسین‌خانزاده در پایان این مسابقه با کسب ۱۷ پوئن، امتیازآورترین بازیکن زمین شد. امیرمحمد گلزاده هم ۱۱ امتیاز کسب کرد که دومین امتیازآور تیم ایران بود. 
شاگردان غلامرضا مومنی مقدم در دور اول این مسابقات مقابل تایلند، ‌تونس و بحرین به پیروزی رسیدند و به عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله دوم این رقابت‌ها صعود کردند.
تیم ایران فردا از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به مصاف تیم تایلند می‌رود. والیبالیست‌های جوان ایران در مرحله اول این مسابقات یک بار دیگر به مصاف تایلند رفتند که با حساب سه بر یک به پیروزی رسیدند.  
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.