تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
کد خبر : 8722

لزوم شکسته شدن تمرکز اجرای پروژه ها در معاونت عمرانی شهرداری تهران

لزوم شکسته شدن تمرکز اجرای پروژه ها در معاونت عمرانی شهرداری تهران

به گزارش ایسنا، احمد صادقی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش معاون فنی عمرانی شهرداری تهران با اشاره به تنش ایجاد شده در ابتدای ارائه این گزارش، گفت: همه ما نیاز به تذکر داریم. شورای ششم زمانی که کار انتخاباتی دوره ششم شورا را آغاز کرد اطلاع داشت که

به گزارش ایسنا، احمد صادقی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش معاون فنی عمرانی شهرداری تهران با اشاره به تنش ایجاد شده در ابتدای ارائه این گزارش، گفت: همه ما نیاز به تذکر داریم. شورای ششم زمانی که کار انتخاباتی دوره ششم شورا را آغاز کرد اطلاع داشت که در مدیریت شهری با مشکل بودجه مواجه هستیم و ایراد و نقدی هم که به مدیران قبلی داشتیم این بود که هنر تامین منابع مالی را ندارند.

وی افزود: ما این پیش فرض را نداریم که مدیران حوزه شهری در شورا برنامه ارائه کنند و شرط تحقق آن را تامین بودجه بگذارند. اگر این اتفاق بیفتد ضعف مدیریت فعلی است. لذا همه دوستان در مدیریت شهری باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: انتظار ما این است که مدیران شهری هنر تامین منابع مالی را داشته باشند. انتظار این است که به جای آوردن گزارش به شورا لایحه بیاورند و در آن ذکر کنند که پروژه هایی که به دلیل نبود منابع مالی نیمه کاره مانده اند با چه تدبیری می توان آنها را تکمیل کرد. یعنی پروژه های زمین مانده به دلیل نبود بودجه با تدابیر اندیشیده شده به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: البته برخی موارد همچون موضوعات حمل و نقل نیازمند مشارکت دولت است اما در سایر موارد باید هنر تامین منابع مالی را نشان دهیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود بر لزوم شکسته شدن تمرکز اجرای پروژه های عمرانی در معاونت عمرانی شهرداری تهران تاکید کرد و افزود: تجربه خوبی در زمان آقای قالیباف وجود دارد که نواحی شهرداری، کد پروژه داشتند و می توانستند پروژه ها را در سطح محلات اجرایی کنند. لذا این تمرکز باید در معاونت عمرانی شکسته شود و معاونت عمرانی تنها به مگاپروژه ها بپردازد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.