تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 48686

لزوم بهره برداری ۹ ایستگاه خط ۶ متروی تهران در سال آینده

لزوم بهره برداری ۹ ایستگاه خط ۶ متروی تهران در سال آینده

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری در دویست و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز گذشته در یکی از شنبه های پویش امید و افتخار سه ایستگاه خط ۶ مترو به بهره برداری رسید، گفت: این خط در ۴۲ کیلومتر طراحی شد و

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری در دویست و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز گذشته در یکی از شنبه های پویش امید و افتخار سه ایستگاه خط ۶ مترو به بهره برداری رسید، گفت: این خط در ۴۲ کیلومتر طراحی شد و اگر کامل شود یکی از خطوط پر مسافر مترو خواهد بود. تا ابتدای این دوره ۱۲ ایستگاه فعال بود و ۱۰ ایستگاه در این دوره به بهره برداری رسید و ۹ ایستگاه نیز باقی مانده است.
وی افزود: در سال آینده تلاش بر این است که ایستگاه های شهید نجات اللهی، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی، میدان خراسان و تعداد دیگری از ایستگاه های این خط به بهره برداری برسد.
عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: با توجه به تلاش متخصصین و نیروهای انسانی مترو، این توقع می رود که مذاکرات شهردار تهران برای مدیریت جدید مترو به اتمام برسد تا در سال جدید با نیروی خوبی این مجموعه مدیریت شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.