تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 45465

قتل؛ پس از درگیری لفظی در حین رانندگی

قتل؛ پس از درگیری لفظی در حین رانندگی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سرهنگ مجید عسکری نیا در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته دو برادر با همکاری یک نفر دیگر در شهر گلستان در جریان یک نزاع، فردی را با سلاح سرد و چاقو به قتل رسانده و  از محل متواری شده بودند، که بررسی جدی موضوع در

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سرهنگ مجید عسکری نیا در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته دو برادر با همکاری یک نفر دیگر در شهر گلستان در جریان یک نزاع، فردی را با سلاح سرد و چاقو به قتل رسانده و  از محل متواری شده بودند، که بررسی جدی موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، از نخستین ساعات وقوع این قتل، دستگیری متهم با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرارگرفت و اقدامات فنی گسترده‌ای برای شناسایی محل اختفای این دو نفر آغاز شد.
وی ادامه داد: سرانجام مخفیگاه دو برادر قاتل و همدست آنها در محله حسین آباد مورد شناسائی قرار گرفت. پس از آن به سرعت هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و این دو نفر به همراه همدستشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. 
عسکری نیا با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: دو برادر که ۱۷ و ۲۵ سال سن داشتند، در جریان بازجویی‌ها به قتل جوان ۲۴ ساله اعتراف کرده و دلیل آن را درگیری لفظی در حین رانندگی اعلام کردند.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان تحقیقات ماموران در این خصوص ادامه دارد. متهمان دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.