تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
کد خبر : 13914

قاسمی منجزی: دیگر مادرم را به سالن کشتی نمی آورم!

قاسمی منجزی: دیگر مادرم را به سالن کشتی نمی آورم!

به گزارش ایسنا، امیرقاسمی منجزی فرنگی‌کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران درباره قهرمانی در جام تختی با شکست حریف ارمنی و همچنین حضور مادرش برای تماشای مبارزه فینال گفت: خدا را شکر مسابقات تمام شد؛ واقعا یکی از سخت‌ترین کشتی‌های زندگی ام را در مبارزه فینال انجام دادم. چرا که نمی‌دانستم به فشار و استرس مبارزه فینال غلبه

به گزارش ایسنا، امیرقاسمی منجزی فرنگی‌کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران درباره قهرمانی در جام تختی با شکست حریف ارمنی و همچنین حضور مادرش برای تماشای مبارزه فینال گفت: خدا را شکر مسابقات تمام شد؛ واقعا یکی از سخت‌ترین کشتی‌های زندگی ام را در مبارزه فینال انجام دادم. چرا که نمی‌دانستم به فشار و استرس مبارزه فینال غلبه کنم یا اینکه مادرم آن بالا اتفاقی برایش رخ ندهد و پَس نیفتد. 

دارنده ۲ مدال طلای قهرمانی آسیا ادامه داد: مسابقات جام تختی در سطح بالایی برگزار شد و خیلی سخت بود و خدا را شکر توانستم حداقل در این شرایط بد کرونایی و اقتصادی ذره‌ای دل مردم را شاد کنم.

وی درباره استرس مادرش از روی سکو در مبارزه فینال، گفت: خیلی سخت بود و دیگر هیچ وقت اجازه نمی‌دهم که برای تماشای مسابقاتم به سالن بیاید. من خیلی اذیت شدم و می‌ترسیدم که دچار مشکل شود. قرص آرامش بخش به او دادیم که مشکلی پیش نیاید. 

قاسمی منجزی در پاسخ به این سوال که در صورت شکست مقابل دیدگان مادرش چه می‌کرد، گفت: به او گفته بودم یا می‌برم یا می‌میرم.

وی در پایان درباره برنامه هایش در تیم ملی نیز گفت: من کشتی‌گیر ایرانم و فرقی ندارد کجا باشم فقط می‌جنگم چه پشت خط چه جلوی خط.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.