تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
کد خبر : 31953

فینال جنجالی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا در تهران

فینال جنجالی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا در تهران

به گزارش ایسنا،‌ فینال رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا (منطقه غرب)، از ساعت 18 عصر امروز (پنج‌شنبه) ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در تالار بسکتبال آزادی تهران با تقابل تیم‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان آغاز می‌شود. بازی دوم دو تیم نیز روز چهارشنبه هفته آینده به میزبانی نماینده لبنان و در بیروت پیگیری می‌شود. فینال

به گزارش ایسنا،‌ فینال رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا (منطقه غرب)، از ساعت 18 عصر امروز (پنج‌شنبه) ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در تالار بسکتبال آزادی تهران با تقابل تیم‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان آغاز می‌شود. بازی دوم دو تیم نیز روز چهارشنبه هفته آینده به میزبانی نماینده لبنان و در بیروت پیگیری می‌شود.
فینال سوپر لیگ غرب آسیا به صورت دو برد از سه بازی برگزار می‌شود و اگر هر یک از دو تیم یک مسابقه را برنده شوند، بازی سوم به میزبانی نماینده ایران در تهران پیگیری خواهد شد. موضوعی که شانس شاگردان مهران حاتمی برای کسب عنوان قهرمانی را بیشتر می‌کند. 

حواشی تقابل‌های دو تیم در دور گروهی
دو تیم الریاضی لبنان و شهرداری گرگان، از همان ابتدا اصلی‌ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی در این لیگ بودند که تقابل آن‌ها در دور گروهی هم بسیار جنجالی بود. جنجال‌هایی که «وائل اراکجی» ستاره لبنانی الریاضی، با رفتارهای تحریک آمیز خود مقابل طرفداران خودی در بازی رفت به میزبانی بیروت، متن اصلی آن بود. 
با تحریک‌های اراکجی و درگیری‌هایی که او با بازیکنان شهرداری ایجاد کرد، طرفداران الریاضی در بیروت بارها به بازیکنان شهرداری گرگان بی‌احترامی کردند. البته در بازی برگشت به میزبانی نماینده ایران، هواداران شهرداری گرگان در تالار بسکتبال آزادی از خجالت «اراکجی» درآمده و از همان سوت شروع تا سوت پایان بازی، ستاره لبنانی را در زمین هو کردند.
الریاضی لبنان و شهرداری گرگان ایران در مرحله گروهی مسابقات نیز با یکدیگر همگروه بودند که سهم هر یک از این دو تیم در تقابل‌های رو در  رو، یک برد بود (در بازی خانگی). در پایان دور گروهی، شهرداری گرگان بالاتر از الریاضی، به عنوان صدرنشین گروهش راهی مرحله پلی‌آف شد که به همین خاطر در بازی فینال نماینده ایران دو میزبانی دارد.

خوشحالی «اراکجی» به سمت بازیکنان شهرداری گرگان در بازی رفت

برنامه بازی‌های فینال سوپر لیگ غرب آسیا در منطقه غرب: پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت: شهرداری گرگان ایران – الریاضی لبنان چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت: الریاضی لبنان – شهرداری گرگان ایران چهارشنبه ۳ خرداد: شهرداری گرگان ایران – الریاضی لبنان
نتایج بازی‌های رو در روی دو تیم در مرحله گروهی مسابقات: بازی رفت در بیروت: الریاضی لبنان ۸۱ – ۷۴ شهرداری گرگان ایران بازی برگشت در تهران: شهرداری گرگان ایران ۷۵ – ۶۲ الریاضی لبنان
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.