تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 39671

عزم جدی تیم “نوا آمل” برای حضور در سوپر لیگ فوتسال بانوان

عزم جدی تیم “نوا آمل” برای حضور در سوپر لیگ فوتسال بانوان

بابک بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد:  پس از نشست رییس هیات مدیره کارخانه، مدیرعامل باشگاه فولادین ذوب آمل، فرماندارآمل و اعضای تیم فوتسال صنایع آشامیدنی نوا آمل قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با استاندار مازندران و اعلام حمایت “سید محمود حسینی‌پور” استاندارمازندران مبنی بر تقویت، حمایت و حضور جدی تیم فوتسال

بابک بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد:  پس از نشست رییس هیات مدیره کارخانه، مدیرعامل باشگاه فولادین ذوب آمل، فرماندارآمل و اعضای تیم فوتسال صنایع آشامیدنی نوا آمل قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با استاندار مازندران و اعلام حمایت “سید محمود حسینی‌پور” استاندارمازندران مبنی بر تقویت، حمایت و حضور جدی تیم فوتسال بانوان آمل به عنوان نماینده مازندران در سوپر لیگ فوتسال بانوان کشور، شرایط حضور تیم فوتسال این باشگاه بلافاصله در حال فراهم شدن است.
وی افزود: خوشبختانه استاندار مازندران هم در این دیدار قول رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های مدیران کارخانه فولادین ذوب را دادند و این دلگرمی باعث حمایت دوباره این مجموعه از تیم فوتسال بانوان نوای آمل که زیرمجموعه این کارخانه است، شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولادین ذوب آمل ادامه داد، پس از نشست با استاندار مازندران، جلسه‌ای نیز با حضور هیات مدیره کارخانه فولادین ذوب و اعضای تیم فوتسال صنایع آشامیدنی نوای آمل برگزار و برشروع هرچه سریعتر تیم شامل جذب نفرات جدید و کادر فنی وعوامل اجرایی این تیم برای فصل پیش‌رو تاکید شد.
بهمنی افزود: اینکه تیم نوا آمل درمسابقات سوپرلیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور با ترکیب نفرات و کادر فنی فصل گذشته شرکت کند یا اینکه نفرات و کادر فنی جدید اضافه خواهند شد، در روزهای آینده تصمیم گیری خواهد شد.
وی، با بیان اینکه پس از جذب بازیکنان مورد نظر و کادرفنی، به‌زودی تمرینات تیم نیز برای آمادگی درمسابقات پیش‌رو شروع خواهد شد، ابرازامیدواری کرد، انشالله تیم نوا آمل با حمایت ویژه کارخانه فولادین ذوب آمل با تیم متفاوت راهی مسابقات لیگ برتر خواهد شد تا هم از اعتبار و هم از سهمیه فوتسال آمل و مازندران دفاع خواهد کرد.
تیم صنایع آشامیدنی نوا آمل در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشوربرای نخستین بار در تاریخ فوتسال مازندران به مقام قهرمانی دست یافت و جواز حضور در سوپر لیگ بانوان باشگاه‌های کشور را کسب کرد.

پس ازکسب مقام قهرمانی این تیم تا قبل از برگزاری جلسه اعضای هیات مدیره کارخانه فولادین ذوب و اعضای باشگاه نوا آمل با استاندار مازندران، شبکه‌های اجتماعی از انصراف این تیم در فصل پیش‌رو مسابقات سوپر لیگ بانوان باشگاه‌های کشور خبر داده بودند.
فصل جدید مسابقات سوپر لیگ فوتسال زنان ایران قرار بود از روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه با حضور ۱۰ تیم برتر کشور شروع شود که به دلایل نامشخصی هر پنج بازی هفته نخست به تعویق افتاد.
این درحالی‌ست که درهفته دوم این مسابقات که روز ۲۷ مهرماه در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود، تیم نوا آمل میزبان تیم هیات فوتبال نطنز خواهد بود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.