تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
کد خبر : 33603

صدور آرای قضایی برای آزادسازی ۲۰ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان

صدور آرای قضایی برای آزادسازی ۲۰ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد کیانی اظهار داشت: با پیگیری‌های حقوقی در راستای رفع تصرف اراضی ملی استان اصفهان و با حمایت جدی دستگاه قضائی در این خصوص، طی سه ماه ابتدای سال‌جاری، ۲۱۶ رأی قضائی به نفع دولت و بیت المال اخذ شد. وی با بیان اینکه این آرا قضائی مربوط به پرونده‌های مهم

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد کیانی اظهار داشت: با پیگیری‌های حقوقی در راستای رفع تصرف اراضی ملی استان اصفهان و با حمایت جدی دستگاه قضائی در این خصوص، طی سه ماه ابتدای سال‌جاری، ۲۱۶ رأی قضائی به نفع دولت و بیت المال اخذ شد.
وی با بیان اینکه این آرا قضائی مربوط به پرونده‌های مهم و حساس اختلافی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با متصرفان و زمین‌خواران است، افزود: متراژ این اراضی ملی ۲۰.۶ هکتار در سطح استان اصفهان بوده است.
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بدلیل دست‌اندازی به ۶۱ هزار و ۹۶۳ مترمربع از اراضی دولتی استان، در این بازه زمانی ۱۲ مورد طرح دعوی و پرونده حقوقی نسبت به تصرفات غیر مجاز اراضی دولتی علیه اشخاص متخلف تشکیل شده است.
کیانی با هشدار به افرادی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می‌کنند، گفت: این اداره‌کل از اراضی ملی با آمادگی کامل، حفاظت و حراست می‌کند و با هرگونه دخل و تصرف در این اراضی و زمین خواری به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک‌ترین اغماضی ندارد.
وی با تاکید بر جدیت این اداره کل در برخورد با متصرفان اراضی ملی بیان داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان نسبت به اشخاصی که اقدام به دست‌اندازی به اراضی ملی می‌کنند به‌هیچ وجه مسامحه نخواهد کرد.‌

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.