تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
کد خبر : 40336

صحبت‌های ملی‌پوشان ایران پیش از بازی مرگ و زندگی با بحرین

صحبت‌های ملی‌پوشان ایران پیش از بازی مرگ و زندگی با بحرین

به گزارش ایسنا، اعضای تیم ملی هندبال ایران از مربی تا بازیکنان، پس از پیروزی ۴۲ – ۲۰ مقابل قزاقستان در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در صحبت‌های خود اعلام کردند که حتی پیش از بازی با قزاقستان، تمرکز خود را روی دیدار با بحرین گذاشته بودند و همدل شده‌اند تا با شکست بحرین راهی

به گزارش ایسنا، اعضای تیم ملی هندبال ایران از مربی تا بازیکنان، پس از پیروزی ۴۲ – ۲۰ مقابل قزاقستان در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در صحبت‌های خود اعلام کردند که حتی پیش از بازی با قزاقستان، تمرکز خود را روی دیدار با بحرین گذاشته بودند و همدل شده‌اند تا با شکست بحرین راهی دور بعد این رقابت‌ها شوند.
بیشتر بخوانید
دومین برد هندبال ایران در انتخابی المپیک/ پیروزی مقتدرانه مقابل قزاقستان
علی حیدریان، ملی پوش هندبال
«خدا را شکر بازی خیلی خوبی مقابل قزاقستان داشتیم و از همان اول اختلاف انداخته و بالا ماندیم که نهایتا با اختلاف هم بردیم. بیشتر تمرکز ما روی دیدار مقابل بحرین است و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم تا نتیجه آن برد باشد. خدا را شکر از عملکرد خود در دیدار مقابل قزاقستان هم رضایت نسبی داشتم.»
حمیدصادق شاه‌نشین، مربی تیم ملی هندبال
«همانطور که پیش بینی می‌کردیم بازی با قزاقستان خیلی سنگین نبود و ترکیب‌های‌ مختلفی را به کار گرفتیم که قبل از بازی سنگین با بحرین اتفاق خوبی بود. عملکرد تیم خوب بود و هماهنگی خوبی برای تیم حاصل شد.
مطمئنا دیدار با بحرین بازی بسیار سنگین و مشکلی است و برد در آن دیدار برای ما بسیار مهم است و می‌تواند ما را به دور بعد رقابت‌ها ببرد. می‌توانم بگویم که حتی قبل از بازی با قزاقستان هم روی آن دیدار تمرکز کردیم. دو روز استراحت داریم و تمرینات ما بر اساس بازی با بحرین خواهد بود.
امیدوارم بازیکنان ما چیزهایی که می‌خواهیم و می‌خواهند را در زمین پیاده کنند. مقابل ژاپن اشتباهات فردی زیادی داشتیم که در دیدار مقابل کویت هم روی تیم تاثیر منفی گذاشت. امیدوارم این اتفاق در دیدار مقابل بحرین رخ ندهد تا یک نتیجه خوب را کسب کنیم.»
فواد فرهادی، دروازه‌بان تیم ملی هندبال
«بازی خوبی مقابل قزاقستان انجام دادیم و طبق پیش بینی‌ها قزاقستان تیم قدرتمندی نبود، اما با نفرات جوان مقابل آن‌ها کار کردیم تا با آمادگی کامل به مصاف بحرین برویم. با همه اعضای تیم همدل و هم قسم شده‌ایم تا بحرین را شکست دهیم.»
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.