تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 40823

صالحی: بدون تجهیزات استاندارد به طلای پاراآسیایی رسیدم/از مسئولان خوزستان گله دارم

صالحی: بدون تجهیزات استاندارد به طلای پاراآسیایی رسیدم/از مسئولان خوزستان گله دارم

الهام صالحی درباره سطح بازی های دو و میدانی پاراآسیایی در هانگژو، اظهارکرد: سطح مسابقات بالا بود چرا که رقبای من همان رقبای مسابقات جهانی بودند. با توجه به اینکه با حریف ازبکستانی کری‌خوانی داشتم، خیلی خوشحالم که توانستم در پرتاب وزنه او را پشت سر بگذارم و قهرمان شوم. همچنین خوشحالم که در پرتاب

الهام صالحی درباره سطح بازی های دو و میدانی پاراآسیایی در هانگژو، اظهارکرد: سطح مسابقات بالا بود چرا که رقبای من همان رقبای مسابقات جهانی بودند. با توجه به اینکه با حریف ازبکستانی کری‌خوانی داشتم، خیلی خوشحالم که توانستم در پرتاب وزنه او را پشت سر بگذارم و قهرمان شوم. همچنین خوشحالم که در پرتاب نیزه هم به مدال برنز رسیدم. 
به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کردم که در این دوره از رقابت‌ها بتوانم به مدال طلای پرتاب وزنه برسم. من خیلی بیش از حد تلاش کرده بودم و رکوردم به صورتی بود که پیش‌بینی کسب مدال را داشتم .
دارنده دو مدال بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در پاسخ به این سؤال که انتظار شما از مسئولان چیست؟ گفت: از مسئولان خیلی انتظار دارم اما نکته مهم این است که اصلاً توجه نمی‌کنند. حدود چهار ماه پیش در مسابقات جهانی پاریس شرکت کردم و در پرتاب نیزه نایب قهرمان شدم اما مسئولان نه به استقبال من آمدند و نه حمایت و توجه داشتند. یعنی کاملا همه چیز برای آن‌ها بی‌اهمیت بود. از همه مسئولان استان خوزستان بسیار گلایه دارم. 
وی بیان کرد: من طی شش ماه آینده باید تلاشم را خیلی بیشتر کنم زیرا مسابقات جهانی ژاپن و بعد از آن پاراالمپیک را در پیش دارم. البته تلاش من صد درصد است و از خودم کاملا مطمئن هستم اما انگیزه می‌ماند که باید مسئولان کمی توجه کنند تا من ورزشکار انگیزه بیشتری داشته باشم و بهتر بتوانم تلاش کنم.
صالحی در واکنش به این سؤال که آیا امکانات تمرینی شما مناسب و استاندارد است؟ عنوان کرد: امکانات من خیلی ناچیز و محدود هستند ولی انگیزه و علاقه‌ام است که باعث می‌شود ادامه دهم، وگرنه به نظر من برخی مسئولان ورزش را بی‌ارزش می‌دانند. من اصلا با تجهیزات استاندارد تمرین نمی‌کنم و اگر در مکانی که من تمرین می‌کنم حضور پیدا کنید و وسایل بدنسازی و تمرینی‌ام را ببینید خودتان تعجب می‌کنید که من چطور با این وسایل توانسته‌ام مدال طلای پاراآسیایی را کسب کنم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.