تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 34105

شکستن رکورد جهان در فرانسه آرزوی بانوی قهرمان پارالمپیک

شکستن رکورد جهان در فرانسه آرزوی بانوی قهرمان پارالمپیک

هاشمیه متقیان در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت خود برای شرکت در مسابقات جهانی پارادوومیدانی در فرانسه اظهار کرد: مسابقات جهانی پارادوومیدانی اولین مرحله مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک پاریس است که برای شرکت در این رویداد مهم 12 تیر عازم فرانسه می‌شویم. سعی دارم در این مسابقات علاوه بر کسب بهترین نتیجه در

هاشمیه متقیان در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت خود برای شرکت در مسابقات جهانی پارادوومیدانی در فرانسه اظهار کرد: مسابقات جهانی پارادوومیدانی اولین مرحله مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک پاریس است که برای شرکت در این رویداد مهم 12 تیر عازم فرانسه می‌شویم. سعی دارم در این مسابقات علاوه بر کسب بهترین نتیجه در پرتاب نیزه رکوردشکنی نیز داشته باشم که البته همه چیز بستگی به روز مسابقه دارد که شرایط چگونه رقم بخورد.
وی گفت: بعد از پارالمپیک توکیو با تمرینات خوبی که داشتم در مسابقات جهانی مراکش علاوه بر ارتقاء رکورد در پرتاب نیزه به مدال طلا دست پیدا کردم، در فزاع امارات نیز دوباره مدال طلای خود را در این ماده تکرار کردم. از توکیو تا الان مرتب در جریان تمرینات و مسابقات بودم و شرایطم از نظر آمادگی بدنی و رکوردی راضی کننده است.
اولین بانوی مدال آور تاریخی دوومیدانی در پارالمپیک توکیو بزرگ‌ترین آرزوی خود را شکستن رکورد جهان و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در فرانسه عنوان کرد و افزود: با موفقیت‌هایی که از سال گذشته تاکنون داشتم امیدوارم این موفقیت با کسب مدال طلا و رکوردشکنی در مسابقات جهانی فرانسه تداوم پیدا کند تا با انگیزه بالایی خود را برای بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین آماده کنم.
متقیان تصریح کرد: بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین سومین حضور من در بازیهای پاراآسیایی است. به دنبال آن هستم علاوه بر پرتاب نیزه در دیسک نیز بهترین عملکرد را داشته باشم و بار دیگر تاریخ‌ساز شوم.
وی در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک خاطرنشان کرد: در این دوره از بازیهای پاراآسیایی با حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک بهترین امکانات و تجهیزات در اختیار ورزشکاران دوومیدانی قرار دارد و دغدغه‌ای از نظر تجهیزات ندارم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.