تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر : 35466

«شفیق» برای رونمایی در «عمار» آماده می‌شود

«شفیق» برای رونمایی در «عمار» آماده می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، رضا تقی‌زاده نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه «شفیق» درباره تولید این اثر بیان کرد: آخرین پروژه بنده فیلم شفیق بوده که تقریباً شش ماه پیش مرحله پیش‌تولید آن آغاز و در اواسط اسفندماه ۱۴۰۱ مرحله تولیدمان به پایان رسید، در حال حاضر شفیق مرحله آهنگسازی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، رضا تقی‌زاده نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه «شفیق» درباره تولید این اثر بیان کرد: آخرین پروژه بنده فیلم شفیق بوده که تقریباً شش ماه پیش مرحله پیش‌تولید آن آغاز و در اواسط اسفندماه ۱۴۰۱ مرحله تولیدمان به پایان رسید، در حال حاضر شفیق مرحله آهنگسازی و پس‌تولید را طی می‌کند. قرار است پایان سال این فیلم در جشنواره عمار اکران شود و بعد از آن در کنار نمایش در پلتفرم عمار یار و چند پلتفرم دیگر، قصد داریم شفیق را برای پخش به شبکه یک بسپاریم.
تقی‌زاده گفت: این فیلم در رابطه با شهدای اغتشاشات اخیرِ مشهد، حسین زینال‌زاده و دانیال رضازاده است و همچنین از سردار سلیمانی در این اثر نیز یاد شده است. شفیق در قالب فیلم کوتاه تولید شده است و ژانری اجتماعی دارد.
وی افزود: شفیق اولین فیلم رسمی ایرانی خواهد بود که از فناوری هوش مصنوعی استفاده کرده است و همچنین ما برای اولین بار در یک فیلم با قالب کوتاه در تیتراژ و آواهای موزیک متن، از چهار خواننده استفاده کرده‌ایم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.