تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
کد خبر : 34788

سید حسن نصرالله: فرد اهانت کننده به قرآن در سوئد با موساد در ارتباط است

سید حسن نصرالله: فرد اهانت کننده به قرآن در سوئد با موساد در ارتباط است

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از المیادین، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان چهارشنبه شب به مناسبت هفدهمین سالروز جنگ ۳۳ روزه، سخنرانی کرده است. سید حسن نصرالله عنوان داشت: فردی که قرآن را در سوئد آتش زد، رابطه با موساد اسرائیل دارد و هدفش تفرقه افکنی میان مسلمانان

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از المیادین، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان چهارشنبه شب به مناسبت هفدهمین سالروز جنگ ۳۳ روزه، سخنرانی کرده است.
سید حسن نصرالله عنوان داشت: فردی که قرآن را در سوئد آتش زد، رابطه با موساد اسرائیل دارد و هدفش تفرقه افکنی میان مسلمانان و مسیحیان است.
دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: اینکه علمای دینی مسیحی رخداد آتش زدن قرآن را محکوم کردند، به صورت گسترده در جلوگیری از فتنه نقش داشت.
سید حسن نصرالله عنوان داشت: ملت های منطقه باید از دولت ها بخواهند که موضع قاطعانه تری نسبت به مساله آتش زدن قرآن کریم داشته باشند.
وی افزود: موضع چشمگیر روسیه نسبت به موضوع آتش زدن قرآن کریم، باعث شد که کشورهای غربی در تنگنا قرار بگیرند.
سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: پروژه بزرگ خاورمیانه در لبنان ساقط شد و نابودی آن در فلسطین، عراق، سوریه و ایران تکمیل شد.
وی اظهار کرد: آمریکایی و اسرائیلی ها به شکست جنگشان علیه لبنان در سال ۲۰۰۶ در بیش از چند جبهه اذعان کردند. هدف تعدی ۲۰۰۶ نابودی مقاومت و تسلیم کردن لبنان بود. پیروزی ژوئیه معادله بازدارندگی را بنا نهاد که این معادله تا به امروز پابرجا است، در حالی که قدرت بازدارندگی دشمن صهیونیستی در حال کاهش است.
سید حسن نصرالله افزود: صلح و امنیت در جنوب لبنان برخاسته از اعتماد مردم به کارآمدی بازدارندگی کنونی در مقابل وضعیت ترس طرف اسرائیلی است.
دبیرکل حزب الله عنوان داشت: دشمن اسرائیلی با تمامی ابزارهایش تلاش میکرد تا از گسترش قدرت مقاومت در لبنان جلوگیری کند و با وجود تمامی شرایط، در این امر موفق نشد.
وی افزود: هدف اسرائیلی ها از تجاوز به جنین، بازپس گیری بازدارندگی بود اما آنها کاملا نتیجه عکس به دست آوردند.
سید حسن نصرالله عنوان داشت: گواه شکست تجاوز جنین، ادامه عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری است. پیروزی ژوئیه ۲۰۰۶ دشمن اسرائیلی را در خط سراشیبی قرار داد. پیروزی ژوئیه به پروژه بزرگ اسرائیل پایان داد.
در حال تکمیل…

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.