تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 46234

سنتر آمریکایی شهرداری گرگان: باید بهتر شویم

سنتر آمریکایی شهرداری گرگان: باید بهتر شویم

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان با کسب پنجمین برد متوالی در مرحله گروهی رقابت‌های سوپر لیگ غرب آسیا، به عنوان نخستین تیم حضور خود در مرحله نیمه‌نهایی را قطعی کرد. شاگردان مصطفی هاشمی در پنجمین بازی خود مهمان تیم الاتحاد اهلی سوریه بودند که با نتیجه قاطع ۸۰ – ۶۵ میزبان خود را

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان با کسب پنجمین برد متوالی در مرحله گروهی رقابت‌های سوپر لیگ غرب آسیا، به عنوان نخستین تیم حضور خود در مرحله نیمه‌نهایی را قطعی کرد.
شاگردان مصطفی هاشمی در پنجمین بازی خود مهمان تیم الاتحاد اهلی سوریه بودند که با نتیجه قاطع ۸۰ – ۶۵ میزبان خود را در حضور هواداران پر شمارش شکست دادند. «نورول پله» آمریکایی نیز از جمله ستاره‌های نماینده ایران در این مسابقه بود که از عملکرد هم تیمی‌هایش تمجید کرد.
پله در گفت‌وگو با FIBA اظهار کرد: من جو اینجا [سالن الحمدانیه شهر حلب] و هوادارانش را دوست دارم. آن‌ها خیلی پرشور و ملتهب هستند. برای انجام یک بازی آخر روز به اینجا آمده بودیم که کار بسیار فوق‌العاده‌ای هم انجام دادیم. آماده بازی بعد می‌شویم.

سنتر آمریکایی و ۲۰۸ سانتی‌متری شهرداری گرگان که از ستاره‌های اصلی این تیم در فصل جاری به شمار می‌رود، کسب موفقیت نماینده ایران را حاصل یک کار تیمی خوب و منسجم می‌داند.
پله گفت:‌ ما بازی به بازی پیش می‌رویم و یک تیم هستیم، با هم به خوبی هماهنگ می‌شویم و درک خوبی از یکدیگر داریم. دلیل موفقیت شهرداری و کسب ۵ برد متوالی در این رقابت‌ها، همین کار تیمی خوب و منسجم است.
سنتر تیم شهرداری گرگان گفت: ما تاکنون به عنوان یک تیم خیلی خوب کار کرده‌ایم، اما بدون شک همچنان جای کار داریم و باید با برطرف کردن نقاط ضعف خود، در مرحله نیمه‌نهایی تیم بهتری باشیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.