تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 46547

سرمربی برنتفورد: دوست داشتم قدوس قهرمان آسیا شود

سرمربی برنتفورد: دوست داشتم قدوس قهرمان آسیا شود

به گزارش ایسنا، سامان قدوس ممکن است عصر شنبه مقابل ولورهمپتون به میدان برود. این بازیکن ۳۰ساله صبح پنجشنبه پس از شکست ایران در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قطر به تمرین‌های باشگاهش بازگشت. قدوس در این فصل ۱۴ بازی در لیگ برتر انجام داده و عملکرد خوبی در خط میانی تیمش داشته است. توماس

به گزارش ایسنا، سامان قدوس ممکن است عصر شنبه مقابل ولورهمپتون به میدان برود. این بازیکن ۳۰ساله صبح پنجشنبه پس از شکست ایران در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قطر به تمرین‌های باشگاهش بازگشت. قدوس در این فصل ۱۴ بازی در لیگ برتر انجام داده و عملکرد خوبی در خط میانی تیمش داشته است.
توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، گفت: اینکه الان سامان را داریم هم خوب است هم بد. ما خوشحالیم که او بازگشته و در دسترس است اما البته می‌خواستیم او به فینال برود و قهرمان شود. او برای دیدار روز شنبه آماده است.
این در حالی است که فرانک اونیکا و یوان ویسا همچنان غایبان برنتفورد هستند و بنابراین برای دیدار شنبه در دسترس نیستند. هر دوی این بازیکنان در جام ملت‌های آفریقا حضور دارند.
برنتفورد در هشت بازی اخیرش در لیگ برتر تنها یک برد کسب کرده است ولی فرانک در نشست خبری پیش از بازی با ولورهمپتون خوش‌بین بود و ابراز امیدواری کرد تیمش در این دیدار پیروز شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.