تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
کد خبر : 13734

سرمربی ارمنستان: جام تختی کاملا با استانداردهای بین‌المللی است

سرمربی ارمنستان: جام تختی کاملا با استانداردهای بین‌المللی است

ادوارد ساهاکیان در گفت و گو با ایسنا در حاشیه چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز، اظهار کرد: بابت دعوت تیم ملی ارمنستان به این رقابت ها تشکر می کنم. درباره بحث برگزاری مسابقات باید بگویم استانداردهای بین المللی کاملاً رعایت شده است. وی ادامه داد: از

ادوارد ساهاکیان در گفت و گو با ایسنا در حاشیه چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز، اظهار کرد: بابت دعوت تیم ملی ارمنستان به این رقابت ها تشکر می کنم. درباره بحث برگزاری مسابقات باید بگویم استانداردهای بین المللی کاملاً رعایت شده است.

وی ادامه داد: از نظر فنی کشتی گیران ارمنستانی تاکنون کشتی های خوبی گرفته اند. ما چند ماهی است که در آماده سازی بدنی به سر می بریم و در این مسابقات بیشتر با نقاط ضعف مان آشنا شدیم و باید بیشتر کار کنیم زیرا ما برای مسابقات آماده می شویم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره کشتی گیران ایرانی نیز گفت: کشتی های خیلی خوبی  از ایرانی ها دیدم و فکر می کنم کشتی ایران با توجه به کادر فنی بسیار خوب خود، از پتانسیل خیلی خوبی برخوردار است و به آنها تبریک می گویم. 

وی با بیان اینکه سطح فنی مسابقات جام تختی بسیار خوب است، عنوان کرد: چند نفر از کشتی گیران مان به دلیل مصدومیت و کرونا نتوانستند به اهواز بیایند اما نفراتی که آمده اند همان هایی هستند که می خواستیم از آنها در مسابقات اروپایی استفاده کنیم. 

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.