تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 34739

سرلک تا یک شهریور مجوز بازی دارد!

سرلک تا یک شهریور مجوز بازی دارد!

به گزارش ایسنا، فرشید طاهری، مسئول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ درباره شرایط بازیکنانی که مشمول خدمت سربازی هستند گفت: بازیکنان لیگ برتر تا  ۲۸ سالگی می‌توانند از قانون فدراسیون فوتبال استفاده کنند و خدمت سربازی را عقب بیاندازند. وقتی یک بازیکن برگه اعزام به خدمت می‌گیرید، فدراسیون ۶ ماه یک بار این برگه را تمدید

به گزارش ایسنا، فرشید طاهری، مسئول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ درباره شرایط بازیکنانی که مشمول خدمت سربازی هستند گفت: بازیکنان لیگ برتر تا  ۲۸ سالگی می‌توانند از قانون فدراسیون فوتبال استفاده کنند و خدمت سربازی را عقب بیاندازند. وقتی یک بازیکن برگه اعزام به خدمت می‌گیرید، فدراسیون ۶ ماه یک بار این برگه را تمدید می‌کند تا وقتی در لیگ بازی می‌کنند.
او درباره شرایط بازیکنانی مانند میلاد سرلک که با استفاده از سهمیه بازیکنان ملی‌پوش تا ۳۰ سالگی می‌تواند خدمت سربازی خود را عقب بیاندازد، گفت: برای بازیکنان ملی پوش تا ۳۰ سالگی این اتفاق رخ می‌دهد. میلاد سرلک تا یک شهریور برگه اعزام به خدمت دارد. باشگاه پرسپولیس تا چند هفته اول مجوز دارد و بعد از آن باید مجوز جدید به ما اعلام کند.
مسئول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ با اشاره به تبعات ناشی از رعایت نکردن سقف بودجه توسط تیم‌ها گفت: کمیته انضباطی دستور عمل جدیدی مصوب کرد که اگر بازیکنی خارج از سقف قرارداد پول اضافه گرفته باشد، طبق ماده ۶۱ آیین نامه انضباطی، هم بازیکن و هم باشگاه محروم می‌شوند. هم فدارسیون و هم باشگاه مدعی نسبت به این مساله پیگیر خواهند بود تا بازیکن مربوطه با محرومیت روبرو شود.
ادامه دارد…

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.