تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 42993

ستاره آمریکایی شهرداری، امتیازآورترین بازیکن بسکتبال غرب آسیا

ستاره آمریکایی شهرداری، امتیازآورترین بازیکن بسکتبال غرب آسیا

به گزارش ایسنا، پس از جدایی پری پتی، گارد آمریکایی و ستاره‌ پنج سال گذشته تیم شهرداری گرگان از این تیم، با نظر مصطفی هاشمی، ویل چری به عنوان جایگزین او انتخاب شد که اکنون این ستاره آمریکایی، امتیازآورترین بازیکن سوپرلیگ غرب آسیا به شمار می‌رود. شهرداری گرگان در دو بازی گذشته خود در سوپرلیگ

به گزارش ایسنا، پس از جدایی پری پتی، گارد آمریکایی و ستاره‌ پنج سال گذشته تیم شهرداری گرگان از این تیم، با نظر مصطفی هاشمی، ویل چری به عنوان جایگزین او انتخاب شد که اکنون این ستاره آمریکایی، امتیازآورترین بازیکن سوپرلیگ غرب آسیا به شمار می‌رود.
شهرداری گرگان در دو بازی گذشته خود در سوپرلیگ غرب آسیا ابتدا در خانه ساجس لبنان با نتیجه ۷۴ – ۸۶ به برتری رسید و سپس در بازی دومش که در سالن آزادی تهران برگزار شد، ۱۲۱ – ۷۰ الاتحاد اهلی سوریه را شکست داد که ویل‌ چری در هر دوی این بازی‌ها امتیاز آورترین بازیکن نماینده ایران بود. پوینت‌گارد آمریکایی و ۳۲ساله شهرداری گرگان در بازی اول ۲۶ امتیاز و در بازی دوم ۳۰ امتیاز به دست آورد تا در مجموع با ۵۶ امتیاز، تا پایان هفته دوم این رقابت‌ها امتیازآورترین بازیکن باشد.
او آمار ۴۲.۹ درصد موفقیت (۹ از ۲۱ پرتاب) در پرتاب‌های دو امتیازی و ۴۷.۷ درصد موفقیت (۹ از ۱۹ پرتاب) در پرتاب‌های سه امتیازی را به ثبت رسانده است.
آنتوین ویگینز، فوروارد آمریکایی تیم النفت عراق، و پیر دشان جکسون، پوینت‌گارد آمریکایی تیم ساجس لبنان نیز به ترتیب با مجموع ۴۰ و ۳۹ امتیاز در رده‌های دوم و سوم این رده‌بندی قرار دارند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.