تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 44833

سبقت‌الهی در تپانچه نهم شد و به فینال نرسید/ رستمیان در رده چهاردهم

سبقت‌الهی در تپانچه نهم شد و به فینال نرسید/ رستمیان در رده چهاردهم

به گزارش ایسنا، در نخستین روز مسابقات تیراندازی آسیایی – توزیع سهمیه المپیک، هانیه رستمیان و گلنوش سبقت‌الهی در ماده تپانچه بادی ۱۰ متر در کنار ۵۰ تیرانداز دیگر در خط آتش ایستادند. در پایان این ماده گلنوش سبقت الهی با رکورد ۵۷۴ در رده نهم ایستاد و به فینال این ماده صعود نکرد. رستمیان

به گزارش ایسنا، در نخستین روز مسابقات تیراندازی آسیایی – توزیع سهمیه المپیک، هانیه رستمیان و گلنوش سبقت‌الهی در ماده تپانچه بادی ۱۰ متر در کنار ۵۰ تیرانداز دیگر در خط آتش ایستادند. در پایان این ماده گلنوش سبقت الهی با رکورد ۵۷۴ در رده نهم ایستاد و به فینال این ماده صعود نکرد. رستمیان نیز با رکورد ۵۷۳ در رده سیزدهم قرار گرفت.

تیم ملی تیراندازی ایران ۱۳ نماینده در مسابقات آسیایی توزیع سهمیه المپیک دارد که تاکنون تیم ملی تپانچه بادی به مدال نقره رسیده است. سجاد پورحسینی در تپانچه بادی مردان به فینال رسید و در فینال چهارم شد و نتوانست سهمیه المپیک بگیرد.
مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۸ دی در جاکارتای اندونزی آغاز شده و تا ۲۸ دی ادامه دارد. آخرین مسابقه آسیایی کسب سهمیه المپیک پاریس در بخش تفنگ و تپانچه است. در این مسابقات در هر ماده دو سهمیه توزیع خواهد شد. تیراندازی ایران تاکنون دو سهمیه المپیک پاریس را کسب کرده‌ است.
هانیه رستمیان در ماده تپانچه ۲۵ متر و شرمینه چهل‌امیرانی در تفنگ ۱۰ متر صاحب سهمیه المپیک پاریس شده‌اند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.