تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
کد خبر : 33729

زنان والیبالیست ایران چگونه فیلیپین را شکست دادند؟

زنان والیبالیست ایران چگونه فیلیپین را شکست دادند؟

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت‌های چلنجر کاپ زنان آسیا امروز (شنبه سوم تیر) فیلیپین را سه بر صفر شکست داد و فردا در آخرین مسابقه خود برای کسب جایگاه پنجم یا ششم به مصاف استرالیا می‌رود. فاطمه رشیدی، سرمربی تیم ملی در مورد پیروزی مقابل فیلیپین گفت: خدارا شکر بازی

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت‌های چلنجر کاپ زنان آسیا امروز (شنبه سوم تیر) فیلیپین را سه بر صفر شکست داد و فردا در آخرین مسابقه خود برای کسب جایگاه پنجم یا ششم به مصاف استرالیا می‌رود.
فاطمه رشیدی، سرمربی تیم ملی در مورد پیروزی مقابل فیلیپین گفت: خدارا شکر بازی را سه بر صفر بردیم. به این برد نیاز داشتیم و بازیکنان تیم تمام تلاش خود را کردند. این بازیکنان هر چه بیشتر کنار هم بازی کنند و به تورنمنت‌های بیشتری اعزام شوند، در مسابقات بعدی نتایج بهتری کسب می‌کنند. 
وی در ادامه افزود: در شروع بازی پایاپای پیش رفتیم اما بازیکنانمان چیزهایی که خواسته بودیم را اجرا کردند و اشتباهات خود را پایین آوردند. به همین دلیل هم پیروز میدان شدیم. 
رشیدی به دیدار برابر استرالیا برای کسب جایگاه پنجم مسابقات اشاره کرد و گفت: آنالیز این تیم را امشب انجام می‌دهیم و امیدوارم با توجه به برنامه‌ای که به بازیکنان می‌دهیم، پیروز شویم و مقام پنجم را به دست بیاریم.

پاسور تیم ملی زنان: با تمام قدرت به مصاف استرالیا می‌رویم

نگین شیرتری، پاسور تیم ملی در مورد این پیروزی گفت: به کادر فنی و بازیکنان تیم خسته نباشید می‌گویم. با توجه به آنالیزی که از تیم فیلیپین انجام داده بودیم و نکاتی که کادر فنی به ما گوشزد کرده بودند، توانستیم برنده بازی باشیم. 
وی دلیل بازی پایاپای فیلیپین در ست سوم مسابقه را افزایش خطاهای ایران دانست و تصریح کرد: دو ست را برده بودیم و در ست سوم یکسری خطاهای انفرادی داشتیم. سعی کردیم آنها را کمتر کنیم تا به پیروزی برسیم. 
شیرتری در مورد رویارویی با استرالیا برای کسب جایگاه پنجم یا ششم مسابقات گفت: استرالیا یکی از تیم‌های خوب این مسابقات است. با تمام قدرت مقابل این تیم حاضر می‌شویم تا برنده شویم.

کاپیتان فیلیپین: ایران تیم قدرتمندی است

جولس سامونته، کاپیتان تیم والیبال فیلیپین در مورد شکست مقابل ایران گفت: ایران بازی خوبی به نمایش گذاشت و توانست برنده شود. می‌خواستیم برنده شویم اما ایران تیم قدرتمندی است و به ما نشان داد والیبال خوب چگونه است. 
وی در مورد روند پیشرفت ایران در سال‌های اخیر گفت: ایران پیشرفت زیادی داشته است و چیزهای زیادی برای یادگرفتن از آنها وجود دارد. امیدوارم از این دیدار درس‌هایی گرفته باشیم تا بتوانیم در آینده استفاده کنیم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.