تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 31992

رکورد پخش زنده مسابقات جهانی در شبکه ورزش شکسته شد

رکورد پخش زنده مسابقات جهانی در شبکه ورزش شکسته شد

به گزارش ایسنا، روابط عمومی صداوسیما اعلام کرد، «شبکه ورزش سیما در هفته جاری ۲۱ رویداد ورزشی بین المللی را از این شبکه پخش کرد که در نوع خود بی نظیر است. یکی از کارکردهای شبکه تخصصی ورزش، پخش زنده رقابت های معتبر ورزشی در رشته‌های مختلف است که مورد استقبال مخاطبان نوجوان و جوانان

به گزارش ایسنا، روابط عمومی صداوسیما اعلام کرد، «شبکه ورزش سیما در هفته جاری ۲۱ رویداد ورزشی بین المللی را از این شبکه پخش کرد که در نوع خود بی نظیر است.
یکی از کارکردهای شبکه تخصصی ورزش، پخش زنده رقابت های معتبر ورزشی در رشته‌های مختلف است که مورد استقبال مخاطبان نوجوان و جوانان این شبکه قرار گرفته است.
همچنین این شبکه سعی کرده است اولویت پخش رویدادهای ورزشی را بر مسابقاتی که نمایندگان کشورمان نیز در آن حضور دارند قرار دهد.
در این هفته مسابقاتی همچون‌ هاکی زنان قهرمانی آسیا در تایلند، تیراندازی جام‌جهانی در آذربایجان، وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در کره جنوبی، بوکس قهرمانی جهان در ازبکستان، فینال فوتبال باشگاه‌های آسیا در ژاپن، فینال فوتسال باشگاه‌های اروپا در اسپانیا، فینال بسکتبال غرب آسیا در تهران، فینال والیبال باشگاه‌های ایتالیا و فرمول یک آمریکا زا شبکه ورزش زنده پخش شده است.»
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.