تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 44137

رونمایی از چهار گزینه اصلی تیم ملی والیبال ایران/ آلکنو حذف شد

رونمایی از چهار گزینه اصلی تیم ملی والیبال ایران/ آلکنو حذف شد

به گزارش ایسنا، طبق اعلام فدراسیون والیبال وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال هفته آینده با تشکیل دو جلسه کمیته مشورتی و کمیته فنی، چهار گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال کشور را مورد بررسی قرار خواهد داد و در پایان گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران مشخص و اعلام خواهد شد. ویتال هاینن (بلژیک)، آنجلو لورنزوتی

به گزارش ایسنا، طبق اعلام فدراسیون والیبال وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال هفته آینده با تشکیل دو جلسه کمیته مشورتی و کمیته فنی، چهار گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال کشور را مورد بررسی قرار خواهد داد و در پایان گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران مشخص و اعلام خواهد شد.
ویتال هاینن (بلژیک)، آنجلو لورنزوتی (ایتالیا)، سعید معروف (ایران) و روبرتو پیاتزا (ایتالیا) چهار گزینه اصلی مدنظر برای هدایت تیم ملی والیبال ایران هستند که باید دید در نهایت کدام یک در مرحله نخست بر نیمکت این تیم تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس تکیه خواهد زد.
مرادی پیش از این در نشست خبری خود اعلام کرده بود که “توماس توتولو، ‌ولادیمیر آلکنو، روبرتو پیاتزا و سعید معروف” گزینه‌های اصلی فدراسیون هستند که به استفاده ترکیبی از آنها فکر می‌کنند اما در روزهای اخیر توتولو و آلکنو از بین گزینه‌ها خارج شده‌اند.  
انتهای پیام 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.