تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر : 13248

رضایی: باید تیم ملی والیبال نشسته تقویت شود

رضایی: باید تیم ملی والیبال نشسته تقویت شود

هادی رضایی پس از انتخاب به عنوان مدیر تیم های ملی والیبال نشسته، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که رشته والیبال نشسته بیش از ۳۵ سال رنکینگ یک دنیا را دارد و برای حفظ این رنکینگ زحمات زیادی برای این تیم کشیده شده است، با حضور دوباره در

هادی رضایی پس از انتخاب به عنوان مدیر تیم های ملی والیبال نشسته، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که رشته والیبال نشسته بیش از ۳۵ سال رنکینگ یک دنیا را دارد و برای حفظ این رنکینگ زحمات زیادی برای این تیم کشیده شده است، با حضور دوباره در راس تیم والیبال نشسته سعی دارم در جهت حفظ قهرمانی این تیم برنامه ریزی بهتر و منسجم تری داشته باشیم.

وی گفت: امسال سعی داشتیم پس از ۶ سال مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنیم که متاسفانه به دلیل کرونا به تعویق افتاد البته اگر شرایط بهتر شود قهرمانی کشور را تا پایان سال برگزار خواهیم کرد.

رضایی یکی از اهداف اصلی خود تشکیل تیم ملی ب و امید و جوانان عنوان کرد و افزود: با حمایت رییس کمیته ملی پارالمپیک سعی داریم در کنار تیم ملی بزرگسالان، تیم ملی والیبال نشسته ب و امید و جوانان را تشکیل دهیم تا در آینده پشتوانه های خوبی را برای تیم ملی داشته باشیم.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته تصریح کرد: چون در این رشته سن مطرح نیست و بازیکنان در هر سنی می توانند در والیبال نشسته فعالیت کنند، بنابراین با تشکیل این دو تیم در کنار تیم ملی بزرگسالان سعی داریم از بازیکنان جوان نیز در تیم ملی بهره مند شویم تا تیم خوب و قدرتمندی را برای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس آماده کنیم.

رضایی پیرامون این پرسش که آیا در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان تغییراتی انجام خواهد شد یا خیر؟ افزود: اگر تغییراتی نیز وجود داشته باشد بعد از مسابقات جهانی والیبال نشسته که اردیبهشت سال آینده در چین برگزار می شود، انجام خواهد شد.

وی گفت: تا هفته آینده کادر فنی تیم ملی ب و امید و جوانان را مشخص خواهیم کرد تا زودتر کار را شروع کنیم.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته در پایان افزود: هدف گذاری اصلی من بازیهای پاراآسیایی چین نیست، بلکه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است تا بازیکنان مستعد و باانگیزه ای را از بین تیم های ملی بزرگسالان، تیم ملی ب و امید و جوانان شناسایی و ۱۲ بازیکن اصلی خود را تشکیل دهیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.