تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
کد خبر : 33893

رشد اقتصادی معادن استان سمنان ۲۰۷ درصد برآورد می شود

رشد اقتصادی معادن استان سمنان ۲۰۷ درصد برآورد می شود

به گزارش خبرنگار مهر، یادگار احمدی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم تقدیر از تولیدکنندگان نمونه صنعتی و معدنی استان سمنان به میزبانی اتاق بازرگانی با بیان اینکه تحولات خوبی در دولت سیزدهم در بخش معادن استان رخ داده است، گفت: رشد اقتصادی معادن استان سمنان ۲۰۷ درصد برآورد می‌شود. وی با بیان اینکه

به گزارش خبرنگار مهر، یادگار احمدی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم تقدیر از تولیدکنندگان نمونه صنعتی و معدنی استان سمنان به میزبانی اتاق بازرگانی با بیان اینکه تحولات خوبی در دولت سیزدهم در بخش معادن استان رخ داده است، گفت: رشد اقتصادی معادن استان سمنان ۲۰۷ درصد برآورد می‌شود.
وی با بیان اینکه این شاخص در بخش صنعت نیز ۱۳۰ درصد بوده است، ابراز کرد: وضعیت خوبی بر صنایع و معادن استان حاکم شده است.
رئیس سازمان صمت استان سمنان بیان کرد: تقویت ظرفیت ۱۶۱ واحد صنعتی به بالای ۳۰ درصد یکی از دستاوردهایی است که در یک سال اخیر در مجموعه صنعت معدن و تجارت استان سمنان صورت پذیرفته است.
احمدی با بیان اینکه سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به واحدهای صنعتی و معدنی، تسهیلات رونق تولید در استان سمنان اعطا شده است، ابراز کرد: در دولت سیزدهم و در سراسر استان سمنان همچنین ۱۱۰ واحد راکد نیز به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: در استان سمنان دو هزار واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری وجود دارد که نشان از توانمندی‌های استان در بخش صنعتی دارد.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان درباره وضعیت کلی حاکم بر صنایع استان نیز بیان کرد: ۴۰۰ طرح صنعتی با پیشرفت بالای ۴۰ درصد در استان وجود دارد که با بهره برداری از آنها ۱۵ هزار اشتغال جدید و مستقیم ایجاد می‌شود.
به گزارش مهر، در این مراسم ۱۳ تولید کننده استان سمنان در بخش صنعت و معدن تقدیر شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.