تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 45936

رباطی قهرمان انفرادی شد/ ترکیب عنایتی و فروغی قهرمان دوبل شد

رباطی قهرمان انفرادی شد/ ترکیب عنایتی و فروغی قهرمان دوبل شد

در پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون «سریز» جوانان ۲۷ بدمینتون باز دختر از چهار کشور؛ آذربایجان، اوگاندا، هند و جمهوری اسلامی ایران برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند. پس از چهار روز رقابت، صبح امروز (یکشنبه هشتم بهمن ماه) فینال دو بخش، دونفره و انفرادی دختران در سالن امام علی(ع) دانشگاه برگزار

در پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون «سریز» جوانان ۲۷ بدمینتون باز دختر از چهار کشور؛ آذربایجان، اوگاندا، هند و جمهوری اسلامی ایران برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
پس از چهار روز رقابت، صبح امروز (یکشنبه هشتم بهمن ماه) فینال دو بخش، دونفره و انفرادی دختران در سالن امام علی(ع) دانشگاه برگزار شد.
به گزارش ایسنا در فینال بخش انفرادی این رقابت‌ها «زهرا رباطی و آیدا عنایتی» مقابل یک دیگر قرار گرفتند؛ که در نهایت زهرا رباطی با نتیجه دو بر صفر (۲۱ بر ۱۷ و ۲۱ بر ۱۹ ) آیدا عنایتی را شکست داد و عنوان قهرمانی پنجمین دوره مسابقات سریز جوانان را از آن خود کرد.
بر این اساس «آیسان زارعی و فاطمه زهرا شمس آبادی» مشترکا بر روی سکوی سوم بخش انفرادی این مسابقات ایستادند.

همچنین مرحله فینال بخش دو نفره دختران نیز بین دو تیم «آیدا عنایتی و فردوس فروغی» و «سحر حسین زاده و روژینا لطیفیان» برگزار شد که در نهایت تیم آیدا عنایتی و فردوس فروغی با نتیجه دو بر یک (۲۱ بر ۱۲، ۱۹ بر ۲۱، ۲۱ بر ۱۴) بر حریف خود غلبه کردند و عنوان قهرمانی بخش دونفره مسابقات بین المللی سریز جوانان را به دست آوردند.
بدین ترتیب تیم «یکتا خوگر و رامینا زارعی» به صورت مشترک با تیم «فاطمه زهرا شمس آبادی و فاطمه واعظیان» عنوان سومی را به نام خود ثبت کردند.
انهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.