تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
کد خبر : 47444

رایینی: اختلافات و دوری مربیان کارآمد باعث افت کشتی خراسان شد

رایینی: اختلافات و دوری مربیان کارآمد باعث افت کشتی خراسان شد

جواد رایینی در گفت وگو با ایسنا، درباره علت فعالیت دوباره خود در هیات کشتی مشهد اظهار کرد: حدود ۲۵ سال در هیات کشتی خراسان در سمت های مختلف از جمله نایب رئیس و عضو هیات رئیسه فعالیت می کردم و تا زمانی که من در آن جا بودم ۶ وزن تیم ملی از کشتی

جواد رایینی در گفت وگو با ایسنا، درباره علت فعالیت دوباره خود در هیات کشتی مشهد اظهار کرد: حدود ۲۵ سال در هیات کشتی خراسان در سمت های مختلف از جمله نایب رئیس و عضو هیات رئیسه فعالیت می کردم و تا زمانی که من در آن جا بودم ۶ وزن تیم ملی از کشتی خراسان بود. مثلا در جهانی ترکیه یا المپیک سیدنی اکثر کشتی‌گیران از مشهد بودند و دوره خیلی خوبی داشتیم اما متاسفانه یکسری اختلافات سبب افت کشتی خراسان شد.
وی گفت: در آن زمان بعد از برادران خادم و ناصر زینل‌نیا کشتی‌گیران دیگری چون امیر توکلیان، مجید خدایی، منصور عابدیان و رضا صفایی روی کار آمدند که همه در تیم ملی بودند. از آن زمان به بعد به دلیل تغییراتی که در هیات خراسان بوجود آمد و حضور روسا خارج از جامعه کشتی، مثلا فردی از والیبال که سررشته ای از کشتی نداشت، سبب شد تا کشتی خراسان دچار افت زیادی شود.
رئیس هیات کشتی مشهد با بیان این که کشتی خراسان شرایط خوبی ندارد و در وضعیت بدی قرار دارد، تصریح کرد: البته اختلافات بین کشتی گیران و پیشکسوتان این رشته طی سال های اخیر در افت کشتی خراسان بی تاثیر نبود. من نیز حدود ۷ سال از کشتی خراسان دور بودم که به توصیه علیرضا دبیر که دغدغه کشتی را دارد وارد کار شدم. او هر کجا احساس کند هیات کشتی استانی ضعیف عمل می‌کند بلافاصله رئیس هیات را تغییر می‌دهد. بنابراین او و رئیس هیات پیشین خراسان از من درخواست کمک کردند تا جهشی را در کشتی خراسان بوجود آوریم.
رایینی اضافه کرد: سعی دارم با کمک پیشکسوتان، اهالی کشتی و خود استان هماهنگی لازم را ایجاد کنم تا حرکتی را در کشتی خراسان بوجود آوریم.
وی در پاسخ به این پرسس که چرا دیگر خبری از قهرمانانی مثل برادران خادم، مجید خدایی و امیر توکلیان در کشتی خراسان نیست، تصریح کرد: یکسری اختلافات، نبود مربیان کارآمد و کاربلد و کنار ماندن مربیان باتجربه و کارکشته سبب افت کشتی خراسان شد. آن زمان که من و سرهنگ عظیمی مسئولیت کشتی خراسان را برعهده داشتیم در تمام رده های سنی خراسان ملی‌پوش داشت. حتی آن زمان در مسابقات لیگ تیم مازنداران را ۹ بر یک شکست دادیم الان کشتی مازندران کجاست و ما در چه جایگاهی قرار داریم.
وی اظهار کرد: من آمده‌ام تا جهشی را در کشتی خراسان ایجاد کنم و هماهنگی خوبی را بین مربیان، پیشکسوتان و کشتی گیران بوجود آورم تا دوباره به روزهای اوج بازگردیم. قطعا حمایتی که فدراسیون و اداره کل ورزش استان از کشتی خراسان انجام می دهند و با صحبتی که با پیشکسوتان داشتم به دنبال آن هستیم تا تحول بزرگی در کشتی خراسان ایجاد کنیم. من عاشق کشتی هستم و طی ۲۵ سال فعالیتی که در کشتی خراسان داشتم سعی داشته و دارم رونقی را در آن ایجاد کنم تا دوباره کشتی خراسان به روزهای اوج خود بازگردد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.