تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
کد خبر : 30614

رئیس فدراسیون اسکواش: باید خلاءهای سال گذشته را جبران کنیم

رئیس فدراسیون اسکواش: باید خلاءهای سال گذشته را جبران کنیم

امیر عزیزی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته هر چند اسکواش با مشکلات زیادی مواجه بود و وقفه زیادی در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده داشتیم، اما امسال بدون نگاه به مشکلات گذشته سعی داریم بهترین شرایط را برای اسکواش رقم بزنیم. وی از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان در اوایل اردیبهشت

امیر عزیزی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته هر چند اسکواش با مشکلات زیادی مواجه بود و وقفه زیادی در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده داشتیم، اما امسال بدون نگاه به مشکلات گذشته سعی داریم بهترین شرایط را برای اسکواش رقم بزنیم.
وی از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان در اوایل اردیبهشت خبر داد و گفت: با توجه به این که خرداد باید در مسابقات انفرادی قهرمانی آسیا هنگ کنگ در رده سنی بزرگسالان شرکت کنیم، تصمیم داریم مسابقات انتخابی تیم ملی را در زمین اسکواش باشگاه انقلاب برگزار کنیم تا بهترین‌ها را در صورت نداشتن مشکلات ارزی عازم این مسابقات کنیم.
عزیزی پور از برگزاری مسابقات بین‌المللی اسکواش در رده سنی نوجوانان و جوانان در کیش خبر داد و افزود: این مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت در کیش برگزار می‌شود که به دلیل داشتن رنکینگ جهانی از اهمیت بالایی برخوردار است، سعی داریم از حضور ورزشکاران سایر کشورها نیز در این تورنمنت بهره‌مند شویم.
رییس فدراسیون اسکواش همچنین از اعزام تیم جوانان به مسابقات انفرادی قهرمانی آسیا مردادماه در چین خبر داد.
وی اضافه کرد: با توجه به فشردگی برنامه‌ها در ۶ ماه اول سال سعی داریم کارها را به گونه‌ای پیش ببریم که از برنامه‌های پیش‌بینی شده در تقویم ورزشی عقب نمانیم و خلاء‌های سال گذشته را نیز جبران کنیم.
عزیزی‌پور در پایان از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ در دو بخش زنان و مردان از ۱۵ تا ۱۷ مرداد خبر داد و افزود: به منظور ایجاد درآمدزایی برای ورزشکاران اسکواش و تامین معیشت برای آنها، تصمیم داریم هر ۳ ماه یکبار مسابقات جایزه بزرگ برای ورزشکاران برگزار کنیم تا ملی‌پوشان به جای درآمدزایی از طریق مربیگری، تمرکزشان را معطوف تمرینات و مسابقات کنند تا علاوه بر پیگیری ورزش حرفه‌ای درآمدزایی نیز داشته باشند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.