تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
کد خبر : 38719

دست افشانی رادیو صبا در آستانه عید ولایت

دست افشانی رادیو صبا در آستانه عید ولایت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، شبکه رادیویی صبا به مناسبت نهم ربیع الاول سالروز آغاز ولایت و امامت حضرت مهـدی مـوعـود (عج) ویژه برنامه «دست افشان» را پخش می کند. امیر اکبری تهیه کننده این برنامه گفت: «دست افشان» جشن شبکه رادیویی صبا به مناسبت آغاز ولایت و امامت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، شبکه رادیویی صبا به مناسبت نهم ربیع الاول سالروز آغاز ولایت و امامت حضرت مهـدی مـوعـود (عج) ویژه برنامه «دست افشان» را پخش می کند.
امیر اکبری تهیه کننده این برنامه گفت: «دست افشان» جشن شبکه رادیویی صبا به مناسبت آغاز ولایت و امامت حضرت مهدی (عج) است این ویژه برنامه با پخش آیتم های متنوع در فضایی شاد، شب عید همراه شنوندگان می‌شود.
وی افزود: «دست افشان» یک مجله ترکیبی نمایشی است که به موضوع شادی می‌پردازد و اجرای نمایش زنده طنز، پخش موسیقی شاد، طنز آهنگ و عید دیدنی از بخش های این برنامه است.
اکبری یادآور شد: در شب عید از مخاطبان این سوال را می پرسیم که برای نزدیکی فرج ولی عصر (عج) چه قدمی را برداشتید و یا دوست دارید چه کاری انجام دهید؟
«دست افشان» یکشنبه دوم مهر ساعت ۲۰ به تهیه کنندگی امیر اکبری و با اجرای مهبد قناعت پیشه و مریم خادم پور روی آنتن رادیو صبا می رود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.