تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
کد خبر : 50378

دستگیری ۴زن بدل انداز در شاهرود/متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند

دستگیری ۴زن بدل انداز در شاهرود/متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری چهار زن بد انداز در این شهر خبر داد و گفت: متهمان افراد غیر بومی و سابقه دار بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی شائینی شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه در پی اعلام گزارش مبنی بر بدل اندازی در یکی از طلا فروشی‌ها موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از زنان بدل انداز سکه پارسیان در این پرونده بود.
وی ضمن بیان اینکه چهار زن بدل انداز سکه پارسیان مورد شناسایی قرار گرفتند، افزود: این افراد در دو گروه دو نفره اقدام به فروش سکه‌های تقلبی پارسیان کرده و سپس متواری شدند.
فرمانده انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه هویت و محل اختفای این چهار نفر ردیابی شد، ابراز داشت: چهار زن در چهار نقطه مختلف شهر دستگیر شدند.
شائینی ضمن بیان اینکه متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند، تصریح کرد: این افراد به پنج فقره بدل اندازی طلای پارسیان در شاهرود اعتراف کردند.
وی افزود: خرید و فروش طلا حتماً می‌بایست با فاکتور خرید انجام شود و قبل از انجام معامله نیز باید هویت فرد احراز و طلا نیز برای اصل بودن تست شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.