تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
کد خبر : 39814

دسترسی برخط به خدمات بیمه سلامت در سراسر کشور

دسترسی برخط به خدمات بیمه سلامت در سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه حاج علی عسگری، در اجلاس مدیران سازمان بیمه سلامت کشور ضمن اشاره به راه اندازی پورتال جامع هوشمند گفت: این پورتال جامع هوشمند، امکان دسترسی برخط به خدمات بیمه سلامت را فراهم می‌کند و از ویژگی‌های متنوعی برخوردار است. وی افزود: این پورتال با بهره مندی از ابزار هوش مصنوعی

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه حاج علی عسگری، در اجلاس مدیران سازمان بیمه سلامت کشور ضمن اشاره به راه اندازی پورتال جامع هوشمند گفت: این پورتال جامع هوشمند، امکان دسترسی برخط به خدمات بیمه سلامت را فراهم می‌کند و از ویژگی‌های متنوعی برخوردار است.
وی افزود: این پورتال با بهره مندی از ابزار هوش مصنوعی به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی موقعیت مکانی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها را در سراسر کشور پیدا کنند و همچنین به صورت مجازی به نمایشگاه‌های مختلف مرتبط با حوزه بیمه سلامت دسترسی داشته باشند و از آخرین تکنولوژی‌ها و محصولات مرتبط با این حوزه مطلع شوند.
حاج علی عسگری به امکان انتشار ماهنامه الکترونیک همچنین وجود پنل برگزاری جلسات آنلاین با دسترسی ویژه برای ادارات کل استانی در این پورتال اشاره و ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این پورتال جامع هوشمند، امیدواریم که دسترسی به خدمات بیمه سلامت برای همه افراد ساده‌تر و سریع‌تر شده و باعث ارتقا سطح بهره مندی بیمه شدگان از خدمات بیمه سلامت باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.