تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 34754

دریافت وجه از اولیا در مدارس دولتی خلاف قانون است/مردم گزارش کنند

دریافت وجه از اولیا در مدارس دولتی خلاف قانون است/مردم گزارش کنند

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، رضا مراد صحرایی در حاشیه نشست امروز هیات دولت و در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در تاریخ 12 مرداد ماه آزمون استخدامی گروهی دبیران برای جذب حدود 22 هزار نفر برگزار خواهد شد. وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری کلاس های معلمان

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، رضا مراد صحرایی در حاشیه نشست امروز هیات دولت و در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در تاریخ 12 مرداد ماه آزمون استخدامی گروهی دبیران برای جذب حدود 22 هزار نفر برگزار خواهد شد.
وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری کلاس های معلمان در فضای مجازی دارای پروتکلی هست یا خیر؟ بیان کرد: از این بی نظمی ها در فضای مجازی دیده می شود. فضای مجازی رها شدگی دارد؛ متاسفانه در این حوزه هنوز کاری انجام نشده تا پروتکلی تعریف شود یا بنده از این موضوع بی اطلاع هستم، اما حتما باید فکری برای این حوزه کرد به خصوص اگر تداخلی با آموزش رسمی کشور داشته باشد.
وزیر آموزش و پرورش در ادامه در پاسخ به اینکه چرا هنوز برخی از مدارس دولتی خارج از چهارچوب از اولیای دانش آموزان وجه دریافت کرده و  این موضوع به کجا خواهد رسید، بیان کرد: دریافت وجه از اولیای دانش آموزان در مدارس دولتی خلاف قانون بوده و به طور مشخص نیز راهکار پیگیری آن مشخص شده است. هر فردی این موضوع را گزاری دهد، تیم نظارتی ورود کرده و این موضوع را پیگری خواهند کرد. بنده فکر می کنم باید به وجهه مثبت هم توجه شود. ما مدارس دولتی زیادی داریم که هیچکدام وجهی دریافت نمی کنند. فقط تعداد محدودی وجه دریافت می کنند که برجسته می شود. آن تعداد هم صرفا گفته می شود، اما گزارش دریافتی به ما نمی رسد. ما در گزارش های دریافتی مماشاتی با کسی نخواهیم کرد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.