تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 42044

دبیر خطاب به سردار سلامی: طوری با ما برخورد شد که انگار شکست خورده‌ایم/ زیاده خواه هستم

دبیر خطاب به سردار سلامی: طوری با ما برخورد شد که انگار شکست خورده‌ایم/ زیاده خواه هستم

به گزارش ایسنا، علیرضا دبیر در مراسم تقدیر از ملی پوشان کشتی، گفت: از سردار سلامی بزرگوار سردار معروفی آقای کیومرث هاشمی و پیشکسوتان کشتی و بزرگان خودم که محبت کردید تشریف آوردید تشکر می‌کنم. تک تک این بزرگان برای ما زحمت کشیدند که ما الان هستیم. جنایت وحشیانه صهیونیست ها را هم محکوم می‌کنیم

به گزارش ایسنا، علیرضا دبیر در مراسم تقدیر از ملی پوشان کشتی، گفت: از سردار سلامی بزرگوار سردار معروفی آقای کیومرث هاشمی و پیشکسوتان کشتی و بزرگان خودم که محبت کردید تشریف آوردید تشکر می‌کنم. تک تک این بزرگان برای ما زحمت کشیدند که ما الان هستیم. جنایت وحشیانه صهیونیست ها را هم محکوم می‌کنیم و از این اتفاقات خیلی ناراحتیم. 
وی با اشاره به قهرمانی‌های تیم های ملی کشتی در رده‌های مختلف سنی گفت: ما در بزرگسالان در هر دو تیم نایب قهرمان جهان شدیم و ایران تنها کشوری بود که در هر دو رشته دوم شد اما با ما طوری برخورد کردند که انگار شکست خوردیم. تیم نهم و یازددهم را تحویل گرفتیم. امسال در همه رده ها قهرمان شدیم. من از این برخوردها می خندیدم. البته من می‌گفتم خدا را شکر که توقعات بالا رفته است. روزی نهم و یازدهم جهان می شدیم می‌گفتند جوانگرایی می کنیم. خود من به شخصه می‌گویم باید هر دو تیم ما قهرمان جهان می‌شدند. در بازی های آسیایی هم به جای ۵ طلا باید ۸ طلا می گرفتیم. من زیاده خواه هستم و به سرمربیان تیم های ملی فشار می آورم.
دبیر ادامه داد: آقای کیومرث هاشمی از روزی که آمده برای کشتی سنگ تمام گذاشته اما خود ما هم سعی می‌کنیم به لحاظ شغلی و تجلیل به کشتی گیرانمان رسیدگی کنیم. بچه های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ما که مدال آوردند امروز مورد تجلیل قرار می گیرند و جا دارد از همراه اول که حامی کشتی ایران است قدردانی کنم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.